טיפול בכאבים

התוכנית שלנו Pain & Recovery: להתאוששות וטיפול בכאבים

מחלות ופציעות עשויות לגרום לכאבים כרוניים.

לרפואה הקונבנציונלית יש היצע מוגבל של טיפולים לבעיות אלה ורובו נסמך על שימוש במשככי כאבים, זריקות, תרופות עם תופעות לוואי או ניתוחים שבחלק מהמקרים לא מבטיחים תוצאות.

במרכז וולנס תמצאו את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום הכאב והתאוששות – שיסיעו לך להרגיש יותר טוב.

ד"ר דוד מיכאלי נוירוכירורג ידוע, המוביל בתחום עם מעל ל 100 פטנטים. הוא מעניק טיפולים חדשים לטיפול בכל סוגי הכאבים, כאבים הנובעים מפגיעות כרוניות עד חריפות, פציעות חוזרות, בניית סחוס ועוד.

מרכז וולנס גם גאה בכך שד"ר ראול רודריגז נמנה עם מומחיו. ד"ר רודריגז בעל ניסיון של שנים ברפואת המזרח והמערב. הוא המומחה המוביל בישראל בטיפולי כאב. הוא משלב בטיפוליו טכניקות מהמזרח והמערב.

וולנס מספק מגוון טיפולים כמו MRT, עירוי ויטמינים ומינרלים,  טיפולי אוזון וכדומה, על מנת לאפשר לך את הטיפול המתאים ביותר שיאפשר לך להרגיש טוב יותר.

טפל בכאבים כדי לסייע לתחושה של רוגע והפחתת הכאבים הכרוניים.

כל אדם שחווה כאב, יודע עד כמה שהכאב מפריע לאורך החיים הרגיל והנורמטיבי, ופוגע בכל תחומי החיים.

ד"ר מיכאלי פיתח שיטות ייחודיות לטיפול בכאב, במיוחד בכאבים העמידים בפני תרופות רגילות, וספציפית חולים עם כאבי גב, כאבי פרקים, ועוד.

במרכז גם מכשיר ייחודי MRT לטיפול בכאבים באמצעות מגנטים. במכשיר נעשה שימוש בשדה מגנטי על מנת לסייע להפחתת הכאב, ולאפשר את שיכוך הכאב.

כמו כן, במרכז יש טיפולי דיקור סיני, אשר מאפשרים טיפול נקודתי בכאב, והזרמת דם לאזור הכואב, על מנת לאפשר את הטיפול בו.

שילוב נכון ומגוון בין הטיפולים מאפשר לתת מענה לכל כאב בכל אזור בגוף או אפילו לכאבים כלליים הפוקדים את כל הגוף.

השילוב של הטיפולים, במיוחד עם טיפול ה-MRT המגנטי, מאפשר ריפוי ועידוד שיקום תאים ורקמות פגועים, האצת חילוף חומרים בתוך התאים וע"י כך עידוד החלמת התא, הגברת הזרמת דם לתאים הפגועים ומכאן אספקת חמצן וחומרים מזינים טובה יותר ושינוי הולכת הכאב תאי העצב ובכך מסייע לשיקום וריפוי האיבר.

המערכת הייחודית של ה-MRT מתאימה את הטיפול, עם המומחים של מרכז וולנס, ברמה של התדר, העוצמה, הכל לפי הצרכים של המטופל ולפי הכאבים והבעיות שמהן המטופל סובל.

לטיפול ה-MRT אין תופעות לוואי או סיבוכים, ולכן זהו טיפול מרגיע, בטוח, ויעיל לסיוע בשיכוך כאבים מסוגים שונים.

טיפול מגנטי MRT –

הינו הטיפול המרכזי לטיפול בכאבים.

לטיפול יש השפעה עד רמת החלבון, פחמימות וסוגים אחרים של מטבוליזם.

לקריאה מקיפה על טיפול המגנטי ב-MRT – לחצו כאן

דיקור סיני –

דיקור סיני הוא טיפול טבעי שמקורו ברפואה הסינית העתיקה.
במהלך הדיקור ננעצות מחטים זעירות בנקודות שונות בגוף הנקראות ״מרידיאנים״.
המרידאנים הם תעלות פנימיות העוברות בין האברים הפנימיים (כבד, טחול, לבלב, קיבה) וממשיכות אל הגפיים והראש דרך חלקי הגוף השונים.

לרוב הדיקור עצמו אינו כואב כלל, והחדרת המחטים הינה מהירה ועדינה. לאחר החדרת המחטים, ניתן לחוש תחושות אנרגטיות שונות, נעימות ומרתקות לאורך ערוצי האנרגיה המטופלים, כמו נימול, חמימות, זרמים פנימיים ועוד. בתום הדיקור, ניתן לחוות רגיעה, חיוניות מחודשת והקלה משמעותית ברמת הכאב.

על התוכנית והמלצות

למי זה מתאים?

למי שסובל מכאבי גב ופריצות דיסק

למי שסובל מכאבי ראש ומיגרנות

למי שסובל מכאבי פרקים ונקעים

למי שסובל מכאבי שרירים ודלקות

הטיפולים בתוכנית

טיפול מגנטי ב-MRT
תחת השפעת הטיפול המגנטי הכללי, ה-MRT מגלה אפקטים אנטי-ספסומדים, משככי כאבים, נוגדי דלקת, חיזוק מערכת החיסון והשפעה על השדות המגנטיים על חילוף החומרים. לטיפול יש השפעה עד רמת החלבון, פחמימות וסוגים אחרים של מטבוליזם. השדות המגנטיים יכולים להשפיע על תפקוד הדם , מערכת העצבים, המערכת האנדוקרינית, המערכת החיסונית, הלב, כלי הדם ומערכות נוספות.
דיקור סיני
דיקור סיני הוא טיפול טבעי שמקורו ברפואה הסינית העתיקה. במהלך הדיקור ננעצות מחטים זעירות בנקודות שונות בגוף הנקראות ״מרידיאנים״. המרידאנים הם תעלות פנימיות העוברות בין האברים הפנימיים (כבד, טחול, לבלב, קיבה) וממשיכות אל הגפיים והראש דרך חלקי הגוף השוני. בתעלות אלו זורמת אנרגיית הצ׳י, וכאשר הם מגורים העצבים שקיימים בשרירי הגוף שולחים מסר אל המוח, שבתגובה משחרר אנדרופינים ובכך משכך כאב.