מי אנחנו?

ד"ר עדי סאקר (PhD)

ד"ר עדי סאקר הינו מהמומחים המובילים בארץ ובעולם בתזונה נכונה ובריאות של מערכת העיכול. את תוארו הראשון בפסיכולוגיה ומדעי הבריאות למד באוניברסיטת San Diego State University. בשנת 1997 השלים ד"ר עדי סאקר תואר שני ודוקטורט בתזונה הוליסטית מטעם Clayton college of Natural medicine. ד"ר עדי סאקר הינו נטורופת מורשה ומוסמך להוראת טיפולי הידרותרפיה למעיים.

ד"ר ראול רודריגז (MD)

וגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובתי ספר לרפואה בסין וביפן, הנו רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית ורפואה טבעית ונחשב לחלוץ המוביל את התחום בישראל. לפני מספר שנים, ייסד ד"ר רודריגז את מכללת "מדיסין", שממנה יצאו אלפי מטפלים מובחרים בשיטות טבעיות, הפזורים בישראל ובעולם כולו.

ד"ר דוד מיכאלי (MD)

ד"ר דוד מיכאלי הוא נוירוכירורג המנתח בבית החולים אסף הרופא, אשר עבד עם מאות מטופלים שהתלוננו על כאבים כרוניים בלתי פוסקים שלא הצליחו למצוא עבורם פתרון. נוסף על תפקידו כרופא, ד"ר מיכאלי חוקר מזה עשרות שנים את נושא הכאב ופיתח שיטה ייחודית לטיפול בכאבים מכל הסוגים. לד"ר מיכאלי כמה עשרות פטנטים על פיתוחים בתחום, בישראל, באירופה ובארה"ב.