טיפול מגנטי ב-MRT

טיפול באלקטרו מגנטים

שיטת טיפול ללא תרופות באמצעות מכשיר ה-MRT, המשרה על הגוף, שדה מגנטי בתדירות, עצמה ותדרי גל מותאמים לבעיה של המטופל.

מכשיר ה-MRT מאפשר בו זמנית לפעול על כל המערכות והאיברים בגוף עם שדה מגנטי מסתובב.

לכל תא בגוף יש שדה מגנטי שעלול להשתנות.
טיפול  בעזרת שדה מגנטי מסייעת לאזן את השדה המגנטי שלו.

מגנטותרפיה זהו שמו של הטיפול האלטרנטיבי הנ"ל.

אנו משתמשים במכשיר MRT מסוג alma. חלק מיתרונות מכשיר ייחודי זה הנם יצירת שדה מגנטי בו זמנית על כל הגוף מהראש עד העקב. כמו כן, מכשיר זה משתמש בתוכנה מיוחדת שמאפשרת לשנות את העצמה, הפאזה והצורה של השד המגנטי לעומת מכשירים אחרים קיימים.

ד"ר דויד מיכאלי, נוירוכירוג ומפתח שיטה ייחודית לטיפול בכאבים, מסביר בקצרה על מכשיר ה-MRT alma -

"מכשיר ה- alma MRT ייחודי במזרח התיכון ונמצא גם בישראל. מכשיר זה מבצע איזון למערכת העצבים הסימפטטית והפראסימפטטית. כמו כן, מטפל בחולים שונים עם פרופיל אונקולוגי, כירורגי, נוירולוגי נוירוכירורגי וקרדיולוגי ."

הידעת ?

באולימפידה 2014 השתמשו בMRT לשיקום ושיכוך כאבים

רקע לטיפול בשדה אלקטרו מגנטי

גופנו בנוי מתת יחידה שנקראת תא. התא הוא יחידת החיים הבסיסית אשר כל היצורים החיים בנויים ממנה. התאים באופן קבוע מבצעים פעולות הכוללות הכנסה של מרכיבים חיוניים, פליטת פסולת ותיקון נזקי התא.

התא עטוף במעטפת שנקראת קרום התא (ממברנה), המפרידה אותו מהסביבה החיצונית. הבקרה והתקשורת בין התאים מבוצעות ע"י העברת חלקיקים טעונים מבפנים לחוץ התא ולהיפך.

לתאים יש מטען חשמלי היוצר הפרש מתחים בין החלק הפנימי שלהם לחלק החיצוני וע"י כך מתאפשר מעבר החלקיקים דרך הממברנה .

טיפול בגלים מגנטיים נחקר במאות מחקרים קליניים ונמצא שהטיפול משפר את ומסייע לבעיות הבאות -

ד"ר מיכאל הרלינג, רופא משפחה במכבי שהעפיל לחצי הגמר של נינג'ה ישראל

ד"ר הרלינג ביצע אצלנו סדרת טיפולים במכשיר האלקטומגנטי.

"לשם התאוששות מהירה יותר ממאמצים פיזיים כבירים אני נוהג לשטוף את גופי כפעם בחודש במכשיר PEMF משוכלל שדומה ל- MRI הנראה בתמונה . זהו טיפול קצר כ- 20 דקות ללא שום תופעות לוואי."

מספר ד"ר הרלינג לקוראי הבלוג שלו, שבו הוא משתף אותם על הטיפולים המגנטים ועל יעילותם

לקריאה הכתבה המלאה לחצו כאן

סיפורים של מטופלים נוספים שטיפול זה סייע להם-

• ד. גבריאל בן 51 סבל ממיגרנות וכאבים בגב התחתון. לאחר הטיפול החמישי המטופל הרגיש ירידה בתחושת הכאב ולאחר סדרת טיפולים הכאב הפסיק.
  • ת. ארוס בן 28 סבל סבל ממיגרנות וכאבים בגב התחתון. לאחר הטיפול השלישי המטופל הרגיש ירידה בתחושת הכאב  ולאחר חודש הכאב הפסיק. גם לאחר שלושה חודשים המטופל דיווח שאינו חש בכאבים.
  • נ.קאטו בן 83  סבל מצנית, לימפסטאזיס, לחץ דם גבוה ולוקמיה. המטופל הגיב היטב לטיפול. הנפיחות ברגליים ירדה לאחר חמישה טיפולים והוא הצליח ללכת. כמו כן, הייתה לו הרבה יותר אנרגיה ותחושת רווחה. לחץ הדם שלו חזר לנורמל והשימוש התרופות פחת.
  • מ. בת-אדה בן 58 סבל מסכרת סוג 2, נוירופתיה סוכרתיית ופירטית, אנגיופתיה דו צדדית, לחץ דם גבוה וכאבים בגב התחתון עקב היצרות המותן עמוד השדרה. לאחר הטיפול החמישי המטופל יכל לשוב ללכת מרחקים ארוכים והייתה ירידה משמעותית בכאב ברגלים. לאחר 6 שבועות של טיפול כאבי הגב פחתו, לחץ הדם חזר לנורמל. כמו כן צריכת האינסולין פחתה בחצי.
  • מ. ליטמן בת 48 סבלה מכאבי כתף ולא הצליחה להרים את זרועה שמאלית.  המטופלת הגיבה בצורה חיובית לטיפולים וכאבי הכתף הפסיקו וכמו כן היא יכלה להזיז את הכתף בצורה חופשית.

שאלות ותשובות: טיפול מגנטי ב-MRT

האם לכל בעיה ניתן טיפול זהה?
המערכת מתאימה את הטיפול, התדר והעצמה לפי נתוני המטופל והבעיות שמהן הוא סובל.
האם יש התוויות נגד לטיפול?
כאמור הטיפול בטוח. אך אינו מתאים לבעלי קוצב לב, אפילפטיים ומי שלא מתאים לטיפול MRI.