טיפול במיגרנות

מנקים את הגוף והראש ונפטרים מהכאבים!

אנשים רבים סובלים מהופעת מיגרנה, כאב ראש חזק המופיע לעיתים במשך מספר ימים, כשברוב המקרים מדובר בכאב ראש חד צדדי ופעימתי. מיגרנה יכולה לחזור כל כמה שבועות ולרוב החולה נזקק לשכב בחדר חשוך ושקט עד חלוף ההתקף. המיגרנה מגבילה את הפעילות ופוגעת באיכות החיים.

הגורמים למיגרנות כוללים השפעות גנטיות, סיבות הורמונאליות , מתח וחרדה הנמשכים לאורך זמן, הפרעות במערכת העיכול, בעיות בחוליות הצוואר וחוסר שינה. כמו כן, ישנם מרכיבי תזונה המעודדת התקפי מיגרנה, ביניהם: קפאין, גבינה צהובה, משקאות אלכוהוליים, שוקולד ועוד.

הטיפול במרכז בנוי ממספר שלבים המותאמים לכל מטופל בצורה אינדיוידואלית. בשלב ראשון אנו עורכים אבחון ותשאול מקיפים, לאחריו נקבעות שיטות הטיפול במיגרנה המותאמות באופן אישי למטופל.  בין הטיפולים המוצעים ניתן למנות דיקור סיני שנמצא במחקרים יעיל מאוד בריפוי ומניעה של התקפי מיגרנה, צמחי מרפא המסייעים בהפחתת עוצמת הכאב ובמניעת התקפים עתידיים ובניית תפריט תזונתי בהתאמה אישית, בדגש על הימנעות ממאכלים המעוררים את המיגרנה. התאמת תפריט תזונה כוללת גם המלצות על תוספי תזונה המסייעים לשיפור רמת האנרגיה של המטופל.

במרכז וולנס לרפואה טבעית מטפלים במיגרנה מהשורש ולא רק בסימפטומים!

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים ממיגרנות? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

תסמיני הבעיה

מיגרנה מאופיינת ככאב ראש חזק. האבחון של מיגרנה כולל מספר מאפיינים שאינם קיימים בכאב ראש רגיל שאנו חווים מדי פעם. הופעת שני תסמינים לפחות מבין הבאים מגדירה כאבי ראש כמיגרנה:

• כאב בעל עוצמה בינונית עד גבוהה
  • כאב המגביל את התפקוד היומי
  • כאב פעימתי
  • כאב חד צדדי
  • כאב המוגבר בעת פעילות כגון עליה במדרגות.
  • רגישות לרעש ולאור
  • הופעת בחילות או הקאות במהלך ההתקף.

המטופל. כלומר, לא תמיד יודע האדם הסובל מדוע הוא סובל ממיגרנות, והרפואה הקונבנציונלית אינה מאתרת את שורש הבעיה אלא מנסה לפתור אותה נקודתית באמצעות כדורים. כך למעשה, ייתכן כי באמצעות הטיפול הטבעי ייוודע למטופל כי הוא סובל מבעיות כמו: חסימות מעיים, זיהומים במערכת העיכול, מערכת חיסונית חלשה, מתח נפשי, אזורי אנרגיה חסומים ועוד.

הטיפול הטבעי במיגרנות ניחן ביתרונות רבים. ריכזנו לפניכם את הבולטים שבהם:

• הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל, היות ובני האדם בנויים אחרת וסובלים מבעיות, גלויות או סמויות, שונות.
  • הטיפול מבוסס על הזרמת אנרגיה לאזורים מוחלשים בגוף, ולפיכך מסייע לייעל את התפקוד הכולל של הגוף.
  • טיפולים טבעיים מושתתים על ההנחה כי לגוף ישנו הכוח להילחם במכאובים באופן טבעי, ובשל כך אינם משלבים חומרים כימיים ואינם תולים את האדם בכדורים או תרופות.
  • הטיפול הטבעי מסייע לגוף כולו עובר שיקום, ריפוי וחידוש של המערכות השונות על ידי ניקוי רעלים ושטיפה פנימית שמנקים זיהומים ופסולת.