טיפול בטחורים

כל מה שניסיתם לא עבד? כנראה שלא ניסיתם טבעי!

טחורים הם רקמות כלי דם באזור פי הטבעת, המסייעים בשליטה על הסוגרים. במצבים מסוימים, הרירית באזור פי הטבעת עוברת תהליך דלקתי, מה שגורם לכאב שהולך ומחריף ללא טיפול, ולרוב גם לדימום וגרד. טחורים גדולים במיוחד אף ייצאו מפי הטבעת ויבלטו החוצה.

ישנם מספר גורמים להיווצרותם של טחורים מודלקים. בראש ובראשונה, ניתן לציין עצירות כרונית ואת המאמץ הקשור בה, מצב ששכיח מאוד בהיעדר תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה. סיבה שכיחה נוספת היא הריון.  הרחם המוגדל יוצר לחץ על הוריד הגדול (Vena Cava) המנקז דם מהרגליים ומאזור הרקטום ואז מצטבר בו דם. כתוצאה מכך הורידים מתחילים לבלוט ונוצרים טחורים. גם הרס של רקמת הכבד ("צירוזיס"), עלול לגרום לקושי בניקוז הדם הורידי ממערכת העיכול, מה שמביא להתנפצות הורידים ולהיווצרות טחורים. בנוסף, אי ספיקת לב גורמת גם היא להצטברות דם בוורידים, ומכאן לטחורים. לבסוף , חשוב לציין שמתח נפשי נחשב כגורם סיכון להיווצרות טחורים, כמו גם סיבות תורשתיות.

הטחורים מתבטאים בכאבים, דימומים וגרד באזור פי הטבעת. טחורים גדולים במיוחד אף ייצאו מפי הטבעת ויבלטו החוצה. טחורים צנוחים אלה יגרמו להפרשו ולדימום. בהיעדר טיפול מתאים, טחורים עלולים לגדול ואף לצאת מפי הטבעת ולבלוט החוצה. בהמשך עשויות להיגרם תופעות נוספות כדוגמת אנמיה בעקבות דימום כרוני בעת היציאות, ופיסורה –  סדק או קרע ברירית המצפה את התעלה האנאלית. הכאב בעת יציאות, עלול לגרום לפחד וחשש, שמשפיע לרעה על ההתרוקנות, ומעודד עצירות, וזו בתורה, מחמירה את הטחורים, באופן שגורם להידרדרות הולכת וגוברת.

הדרכים המקובלות ביותר לטיפול ברפואה הקונבנציונאלית כוללות קשירה של הטחורים או של כלי הדם שמזינים אותם, פרוצדורה שטומנת בחובה סיכון להיווצרות נמק, ומצריכה זמן החלמה של כעשרה ימים. בנוסף, קיים ניתוח להסרת הטחורים, שזמן ההחלמה שלו ממושך, ומומלץ רק למי שסובל מהבעיה בדרגה החמורה ביותר, במידה ולא נמצא פתרון אחר.

הזנחת הטיפול בטחורים תגרור לתופעות נוספות כדוגמת אנמיה בעקבות דמם חוזר, ופיסורה – סדק או קרע ברירית המצפה את התעלה האנאלית. בעיה כרונית זו דורשת טיפול יסודי וממוקד. הטיפול הטבעי בטחורים כולל ייעוץ תזונתי אישי, דיקור סיני וקוריאני, טיפולי הידרוקולוניקס – שטיפת המעי, והתאמת צמחי מרפא סיניים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הטיפולים הטבעיים בטחורים, ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מטחורים? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בטחורים מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• הפגת הכאבים בפי הטבעת
  • מיגור הגרד במקום
  • עצירות
  • דימום מפי הטבעת
  • סיוע להחלמת פצעים באזור ופיסורה
  • שחרור אנרגטי ונפשי
  • העצמה אישית וחיזוק החיבור של המטופל לעצמו.
  • אימוץ אורח חיים בריא ומאוזן.

לטיפול הטבעי בטחורים יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• הטיפול הטבעי עשוי להוות תחליף המונע את הצורך בהתערבות כירורגית, שעלולה לפגוע בספינקטר שבפי הטבעת ולגרום לאובדן שליטה על הצרכים.
  • בשונה מהטיפול הקונבנציונאלי בחומרים משלשלים, הגורם להתמכרות אליהם ולהתפתחות "מעי עצל", הטיפול הטבעי מחזק את מערכת העיכול ומשפר את הפריסטלטיקה, ללא תופעות לוואי.
  • הטיפול מסייע להגביר את המודעות שלנו לגופנו, מסייע בתהליכי שחרור רגשיים, ומעצים את החיבור של המטופל לעצמו.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר.
  • הטיפול מאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו) ומסתמך על כוח הריפוי הטבעי, ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.