טיפול בחרדות

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ללא התחייבות - את לא לבד.

חרדה היא אחת התופעות השכיחות ביותר מהן סובלים בני האדם, בייחוד בעידן המודרני בו אנו חיים ואורח החיים הלחוץ והמתועש שמקיף אותנו. החרדה היא למעשה פחד מוקצן, שמתבטא בצורות שונות ומתעורר בגלל סיבות המשתנות בין אדם לאדם.

החרדה מלווה בתופעות פיזיות כמו דופק מהיר, דפיקות לב, הזעה ועוד, ועשויה לשתק את האדם ולהשביתו לחלוטין מהיכולת לתפקד. הרפואה הטבעית, מציעה שיטות למניעת חרדה ומיתונה הקשורות לאיזון בין הגוף לנפש, ונעשות ללא תרופות פסיכיאטריות או חומרים כימיים.

חרדה היא תחושת פחד מוגזמת ומוקצנת. הפחד, הינו תגובה טבעית וחיובית באמצעותו מגיב הגוף למצבי חירום, אולם החרדה היא פחד שיוצא מפרופורציה ובמקום להגן על האדם מסב לו פאניקה שעשויה לשתק. עוצמת החרדה משתנה מאדם לאדם, והתקף החרדה עשוי להימשך דקות ואף שנים. התופעה מקיפה כחמישה אחוזים מהאוכלוסייה, ונפוצה יותר בקרב נשים. כיום, בעידן המודרני הלחוץ והמציאות האינטנסיבית בה אנשים חיים, התופעה הפכה שכיחה עוד יותר. רבים מהאנשים כלל אינם מודעים להיותם סובלים מחרדה, ואינם מצליחים לפרש את הביטויים שלה, שהינם: הזעה, תחושת חנק, לחצים בחזה, דפיקות לב מהירות, צמרמורות ועוד.

תסמינים של חרדה משתנים מאדם לאדם, ומתבטאים בעוצמה ובפרקי זמן שעשויים להיות קלים או קשים. לרב, התסמינים הנפוצים הינם בלבול, שיתוק, פאניקה, תחושת חנק, גלי חום והזעת יתר, בחילות, חוסר אונים, כאבי בטן, רעד, כאבים בחזה, עצבנות, דאגה, הפרעות שינה, דכאון, כאבים, קשיי ריכוז, קשיים חברתיים, ועוד.

הטיפול הטבעי בחרדות מטפל במגוון בעיות, חלקן גורמות לחרדה וחלקן מהוות תסמינים שלה. למשל: עצבנות, מתח נפשי, תסכולים, זיהומים בכליות, מערכת חיסונית חלשה, אורח חיים לא בריא, תזונה לקויה, דופק מהיר, דפיקות לב, עייפות ועוד.

הטיפולים הקונבנציונליים בחרדה מתחלקים לטיפול התנהגותי המבוסס על שיחות עם המטופל, דרכן מנסים להבין את המקור לחרדה ולמצוא דרכים להתמודד איתה, ולטיפול תרופתי העושה שימוש בתרופות נוגדות חרדה ודיכאון מסוג SSRI. חשוב לדעת אפוא, כי התרופות הפסיכיאטריות אינן פועלות על כל בני האדם בצורה אחידה, וכי הן מלוות בתופעות לוואי ותקופת הסתגלות לא פשוטה, למשל: עייפות מוגברת, בחילות, תאווה לאוכל, חוסר ריכוז, רצון להתבודד, טשטוש, כהות חושים ועוד.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על חרדות ודרכי הטיפול והמניעה הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מחרדות? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

לפניכם חמשת היתרונות הבולטים של הטיפול הטבעי בחרדות:

• הטיפול אינו כרוך בתופעות לוואי כמו השמנה, לחץ, עצבנות, חוסר ריכוז ועייפות, בניגוד לטיפול המערבי אשר עושה שימוש בתרופות פסיכיאטריות.
  • הטיפול מבוסס על היכולת הטבעית של הגוף לאזן את עצמו, ולמעשה מייצר מחדש את התשתית החזקה של מערכת הגוף.
  • הטיפול מאפשר להעניק מענה לבעיה השורשית, ובכך למעשה בתהליך ארוך ומעמיק מסייע להשגת פתרון ושיפור לטווח הארוך.
  • הטיפול אינו יוצר תלות של האדם המטופל בו, בניגוד לתלות או התמכרות שעשויים לפתח בטיפולים פסיכיאטרים.