טיפול בדלקת פרקים

גלו את הדרך הטבעית והבריאה להתמודדות עם הדלקת!

דלקת פרקים הינה שם כולל המאגד בתוכו מספר רב של מחלות הגורמות נזקים למפרקים. ועד כמה שהן רווחות בגיל מבוגר, הן לא פוסחות אף על אנשים בגילאי שלושים ומעלה.

לפי סקר שנערך בארצות הברית עולה כי אכן דלקת פרקים פוגעות בכ-10% מכלל האוכלוסייה, אך 40% מכלל האוכלוסייה הבוגרת סובלת ממחלות אלו, כאשר נשים מועדות יותר לחלות בהן מגברים.

לפי הספרות הקלינית, ישנן יותר מ-200 מחלות ותופעות היכולות לשמש טריגר להתפתחות של דלקת פרקים, ביניהן ניתן למנות: מחלות אוטואימוניות, סרטן, שימוש יתר במפרקים, שקיעת גבישים באזור המפרקים, מחלות זיהומיות, טראומות פיסיות ועוד.

דלקות פרקים מסווגות ביחס ישר למספר הפרקים הדואבים ובהתאמה למיקומם. להלן שני הסוגים הנפוצים ביותר של דלקות פרקים:

• דלקת פרקים שגרוניות – דלקת פרקים מסוג זה נקראות בקיצור RA, היא כרונית ואוטואימונית, הנוטה להופיע בקרב אנשים בגילאים 30 עד 50, ורווחת בעיקר בקרב נשים. דלקת פרקים שגרוניות פוגעת הן במפרקים והן ברקמות נוספות וגורמת להריסת המפרקים, באופן הדרגתי
  • דלקת פרקים ניווניות – דלקת פרקים מסוג זה נקראת גם OA, והיא גורמת לאובדן הסחוס שבמפרקים כמו גם להתפתחותן של בליטות עצם בתוך המפרקים. דלקת פרקים זו נחשבת לרווחת ביותר בקרב האוכלוסייה המבוגרת, קרי: אנשים מעל גיל 65. על פי רוב פוגעת המחלה בפרקי הברכיים והירכיים, בפרקי האצבעות, בכף הרגל ובבוהן וכן בעמוד השדרה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מדלקות פרקים? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

תסמיני הבעיה

סימפטומים של דלקת פרקים שגרוניות: חום, מפרקים כואבים או נפוחים, תנועה מוגבלת, נוקשות, דלקות עיניים, דלקת בכלי הדם, דלקת בריאות או בשרירים ועייפות.
סימפטומים של דלקת פרקים ניווניות: נוקשות, כאבים בעת התחלפות מזג האוויר, תנועה מוגבלת, כאבים לאחר תנועה ומאמץ, תחושת שריפה, ייתכנו קולות ורעשים במפרקים, דלקות, נפיחויות, חום באזור המפרקים, תחושת נימול וכאבים הדרגתיים כלליים.

הטיפול הטבעי בדלקות פרקים עונה על קשת בעיות רחבה שעשויה להוביל למחלה, וכמובן על הסימפטומים השונים שמלווים את המחלה: חילוף חומרים לקוי, טראומות נפשיות, כאבים, נפיחויות, עייפות, נוקשות במפרקים, תנועה מוגבלת, חום באזור המפרקים, תחושת נימול או שריפה, כאבים לאחר תנועה, חום דלקות בכלי הדם, דלקות עיניים, דלקות שרירים ובעיות בריאות.

לפניכם עיקר היתרונות של הטיפול הטבעי בדלקות פרקים:

• הטיפול אינו גורר תופעות לוואי כפי שנגרם לחולים הצורכים תרופות וסטרואידים.
  • הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי, נבנה במיוחד בשבילו ולאור המידע הרלוונטי שקיבל ממנו המטפל.
  • הטיפול מבוסס על גישה הוליסטית, ועל כן מעניק לכל מערכת הגוף חיזוק והגנה.
  • הטיפול מתחיל בניקוי רעלים יסודי מהגוף, וכך למעשה פותח ״דף חדש״, עליו יכול הטיפול המרפא להיקלט טוב יותר.
  • הטיפול אינו פולשני, אינו ממכר ואיננו כואב. אדרבא, הטיפול מביא להקלה משמעותית לסובלים, לשיכוך בכאב ולהאטה בקצב התקדמות המחלה.