טיפול בבטן קשה

גלו את הדרך הטבעית והבריאה להתמודדות עם הבעיה!

מי מאתנו אינו מכיר את תופעת הבטן הקשה והנפוחה – היוצרת תחושה לא נעימה באזור הבטן ואף לאי נעימויות גדולות יותר. אך למרות שרובנו נוטים להאשים את מה שאכלנו– זו רק חלק מהבעיה. כאשר המעי מלא בפסולת ורעלים רמת החיידקים הרעים גבוהה, בטן קשה מהווה תוצאה בלתי נמנעת, לצד תופעות כגון גזים, נפיחויות, עצירות וזיהומים למיניהם.

המצב המכונה בטן קשה, מתאפיין בכאב ואי נוחות בבטן, נפיחות באזור, גזים, עצירות, צרבות, שיהוקים ובחילות. בטן קשה ונפוחה היא תוצאה של מתחים, חוסר שינה, לא שותים מספיק ופעולת מעיים לא תקינות הגורמת להפרעה קשה בכל מערכת העיכול ובין השאר לבטן נפוחה. מיד לאחר ארוחה, הגוף המלא בפסולת ובחיידקים רעים אינו מסוגל להתמודד כמו שצריך עם פירוק המזון וכך נגרמות התופעות אותן אנו מגדירים כבטן קשה.

התופעה של בטן נפוחה או קשה עשויה לנבוע מקשת רחבה של בעיות שלרב איננו מודעים להן, החל מלחץ, מצבי רוח לא יציבים, דיכאון, רגישות ללקטוז, וכלה במחלות מעי דלקתיות, צליאק, פלורה לא תקינה, היפוכלורידיה (חומציות נמוכה בקיבה), עצירות, תסמונת המעי הרגיז, דילול במיצי הקיבה, עודף אוויר במערכת העיכול ועוד. לפיכך, על מנת להעניק טיפול הולם לבעיה ישנו צורך קודם להבין במה מטפלים, ולאחר מכן לקבוע את סוג הטיפול המתאים. לאחר תשאול מקיף של הרגלי התזונה והחיים של המטופל, אנו מבינים כיצד לגשת לבעיה ובאיזה כלים טיפוליים לעשות שימוש: סיבים תזונתיים, תוספי תזונה, ניקוי רעלים, דיקור ועוד.

הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת במצבי העצירות המתלווים לתופעת הבטן הקשה באמצעות תרופות משלשלות, שעלולות לתלו ולמצב המכונה מעי עצל, בו תנועת המעיים תלויה לחלוטין בחומרים המשלשלים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על תופעת הבטן הקשה, ועל דרכי הטיפול הטבעיות, שמיושמות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מבטן קשה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

לטיפול טבעי בבעיית בטן קשה או נפוחה ישנם יתרונות רבים, ולהלן החשובים שבהם:

• הטיפול איננו מלווה בתופעות לוואי או החדרת חומרים מלאכותיים לגוף שעשויים לרב להמשיך ולזהמו.
  • הטיפול הטבעי אינו נקודתי, אלא מבוסס על הבנה מקיפה של שורש הבעיה ולפיכך מאפשר טיפול לטווח ארוך.
  • הטיפול הטבעי מסייע לשקם את מערכת העיכול ומחזק אותה, זאת לאחר ניקוי ״ספונג׳ה״ יסודי שאנחנו עורכים לקיבה, למעיים ולמערכת הפנימית ככלל.
  • באמצעות הדיקור, ניתן לשלוט גם במשתנים כמו לחץ, דיכאון או מצבי רוח משתנים אשר גם להם חלק משמעותי בסימפטומים.
  • האבחנה המקיפה העומדת בתחילת התהליך מאפשרת לחשוף בעיות פנימיות שלא הייתם מודעים להן, אשר גורמות בין היתר לתחושות הבלתי נסבלות של בטן קשה או נפוחה, אך יכולות גם לגרום לסימפטומים נוספים בהמשך במידה ולא מטפלים בהן כראוי.