מעוניין בטיפול הידרוקולוניק מקצועי? לחץ כאן!

הידרוקולוניק

מעכשיו לא צריך להמשיך לסבול!

אנו מזמינים אתכם לקרוא על טיפול הידרוקולוניק, שיטת ניקוי רעלים המבוצעת כשטיפה של המעי הגס וניתן על ידי מטפלים מנוסים ומקצועיים במרכז וולנס – המרכז הגדול והמפואר בישראל לרפואה טבעית.

צרו קשר בטלפון *9910 לשיחת ייעוץ אישית עם מומחה.

על הטיפול

אחד הטיפולים הטובים והנפוצים ביותר כיום לניקוי מעיים והוצאת רעלים מהגוף ופסולת, הוא טיפול קולון הידרותרפיה – שטיפת המעי הגס. ניקוי הרעלים תומך בהחזרת מערכות הגוף לתפקד תקין. אלפי אנשים שעברו את הטיפול מדווחים על שיפור משמעותי ברמות האנרגיה של הגוף, שיפור מערכת החיסון, חיוניות ועור זוהר.

הידרוקולוניקס – שטיפת המעי הגס היא כלי רב עצמה כשמשלבים אותו עם מחוות ידידותיות נוספות כמו תזונה נכונה, נשימה נכונה ועוד.

במהלך הטיפול שוכב המטופל על שולחן הטיפולים ולתוך פי הטבעת שלו מוחדר בעדינות צינור סטרילי, דרכו מזרים המטפל המנוסה זרם מבוקר של מים לתוך המעי הגס. המטופל מתמלא בנפח מסוים של מים, שנקבע על פי מידת יכולתו לשאת זאת. תהליך זה מעורר התכווצויות עדינות של המעי הגס. המים יוצאים לאחר מכן ועוברים דרך צינור פלסטיק, המאפשר מעקב אחר חומרי הפסולת היוצאים. לקראת סיום הטיפול, המים ששוטפים את המעי הגס יהיו נקיים! כשהמים זורמים החוצה מהמעי הגס, המטפל מעסה בעדינות את הבטן כדי לסייע למעי הגס להשתחרר מהפסולת המצויה בו. הליך זה הוא מקצועי לחלוטין וניתנת חשיבות רבה לשמירה על צניעות ופרטיות המטופל. הקולוניקס אורך כ-20-50 דקות. על פי רוב נוהגים להמליץ על סדרה של 5-12 טיפולים.

למה אצלנו תקבלו את הטיפול הטוב ביותר?

ניקוי הגוף

הטיפול מסייע לנקות את הגוף מרעלים כמו צואה ישנה, גזים, ריר שהצטבר וטפילים

תפקוד המעי

הטיפול מפעיל את שרירי המעי הגס ומשפר את התפקוד הכללי של המעי

שיפור רגשי

הטיפול מסייע להגברת המודעות שלנו לגופנו ואף עשוי להועיל בתהליכי שחרור רגשיים

תוצאות ממושכות

הטיפול תומך באימוץ מודעות לתפקוד הגופני והרגלי תזונה בריאים יותר

אנשים רבים אינם מבינים את היתרונות הגלומים בהידרותרפיה של המעי הגס. (מתוך ״חכמת הקישקע״ מאת אליס מ. סורוקי)

על הבעיה ותסמיניה

בגלל חוסר ההבנה הקיים בתרבות שלנו בכל הקשור לניקוי מעיים ובשל הרגישות הסובבת שיחות על פעילות המעיים שלנו, אין מספיק מידע לגבי חשיבותו של טיפול הידרוקולוניק כטיפול ניקוי מעיים יעיל. הרשו לנו לתת לכם מעט רקע ותובנות לגבי תהליך הריפוי הזה, שקיים כבר אלפי שנים.

ניקוי רעלים מהגוף ע"י שטיפה היא שיטה קדומה ומוכרת בכל העולם. עדויות ראשונות נמצאו כבר לפני 3000 שנה במצרים וביוון. גם הרמב"ם דיבר על הצורך בניקוי פנימי של הגוף אשר הוכח עם השנים כחשוב יותר מהניקוי החיצוני.

במצרים העתיקה, ב-1,500 לפנה"ס, נהגו להשתמש בהידרותרפיה של המעי הגס, בצורת חוקן. היפוקרטס כתב על שימוש בחוקנים לטיפול בקדחת. בני כת האיסיים (כת דתית שהקפידה מאוד על טהרת הגוף והנפש) השתמשו בתהליך דומה כדי לנקות את הנפש והרוח מטומאה ואת הגוף ממחלות.

טיפול מסוג הידרוקולוניק מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• עצירות, תסמונת המעי הרגיז, גזים, נפיחות של הבטן, טפילי מעיים, בעיות עור, כאבי ראש, כאבים ומיחושים שונים, עייפות, קנדידה, חום ושפעת.
  • מקרים מסוימים של טרשת נפוצה, זאבת (לופוס), סרטן ומחלת ניוון שרירים (מחלת "לו גריג").
  • ניקוי הגוף מחומרים לא רצויים כגון: אלכוהול ומסמים.
  • הטיפול מועיל לפני ואחרי צילום רנטגן שבו משתמשים בבריום כחומר ניגודי.
  • הטיפול מצמצם את תופעות הלוואי של כימותרפיה (כמו בחילה וחוסר תיאבון).
  • טיפול זה אף עשוי לסייע במניעה של התפתחות סרטן המעי הגס.
  • הטיפול מסייע להשגת תוצאות במהלך אימוץ תוכנית ניקוי מעיים.

שטיפת מעיים היא הדרך המהירה ביותר לדעתי להפיג תסמינים ולהשיב את המעיים באופן הכי מהיר לתפקוד תקין ובריא. כמה מההטבות הנפוצות של שטיפת המעיים הן הפגה של בחילה, נפיחות, גזים וכאבים בשרירים, כמו גם עור בריא יותר וסינוסים נקיים יותר. ייתכן שתבחינו בירידה בתשוקה למזונות מזיקים, בהפחתה של התגובות האלרגיות, בהפגה של כאבי ראש ובשיפור בתפקוד המעיים.

אנו מזמינים אתכם למרכז לפגישת ייעוץ מקצועית בה נראה לכם כיצד טיפול הידרוקולוניק יכול לסייע בשיפור איכות חייכם!

צרו קשר בטלפון 072-3264188 לשיחת ייעוץ אישית עם מומחה.

מעוניין בטיפול הידרוקולוניק מקצועי? פנה עכשיו!