סובלת מהליקובקטר ומחפשת טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בהליקובקטר פילורי

בקר במרכז שלנו וגלה את השיטה הטבעית לבריאות שלמה!

הליקובקטר פילורי הינו גורם מרכזי לזיהום קיבה ושכיח מאוד ביותר מ- 70% מאוכלוסיית העולם, החיידק יוצר אמוניה (חומר הנוגד את חומצות הקיבה), מתיישב על הרירית וגורם לדלקת בתריסריון. לרפואה הטבעית דרכי טיפול אפקטיביות למיגור החיידק והשפעותיו השליליות!

החיידק התגלה לראשונה בשנת 1979 , אך רק בשנת 1994 הוגדר על ידי ארגון הבריאות העולמי (World Health Organization) כחיידק מסוכן ההופך תאים בריאים לסרטניים, ולמוות של תאים הנמצאים ברירית הקיבה. כמו כן אושר קשר ישיר למחלות קרדיו סקולריות הגורמות לעצירת הגדילה אצל ילדים. בנוסף הוכח שחיידק זה גוזל ויטמינים כגון B12 אבץ וברזל ויכול לגרום לאנמיה, היחלשות זקיקי שיער ושבירת ציפורניים.

בשנת 2005 פרופסור בשם בארי מרשל זכה בפרס מטעם האקדמיה השבדית למדעים על גילוי המוכיח קשר ישיר בין חיידק הליקובקטר פילורי לבין מחלת האולקוס. עבודתו הוכיחה שהחיידק לא גורם לכיב הקיבה בעצמו, אלא יוצר סביבה דלקתית בכך שנצמד לרירית הקיבה ממית את התאים הקיימים וגורם לפצע המאפשר לכיב להתפתח  .שנים האחרונות החיידק מקושר יותר לאירועים מוחיים ומקרי מוות בעריסה וכמו כן למחלת האלצהיימר ומחלות אוטואימוניות אחרות, בנוסף הליקובקטר פילורי יכול לגרום להתקרחויות מקומיות, אקנה, גזים, נפיחויות ושאר אלרגיות הגורמות לגלוקומה המובילה לעיוורון.

הסימפטומים להימצאות הליקובקטר פילורי הינם: ריפלוקס, כאבי בטן, צרבות, ליחה קשה, גזים, חולשה כללית, אנמיה, נקודות אדומות בעור, חריץ במרכז הלשון, נשירת שיער, איבוד אבץ ברזל ו/או ויטמין B12. אם חשים באחד או בכמה מאלה יש לפנות לבדיקות מקיפות. בהיעדר טיפול מתאים, חיידק ההליקובקטר פילורי עלול לגרום לכיב פפטי, דלקת במעי הגס ואף לסרטן.

הטיפול הקונבנציונלי בזיהום ההליקובקטר פילורי הוא באמצעות אנטיביוטיקה. לרוב נטילת אנטיביוטיקה מסייעת בהעלמות הסימפטומים, אך לאחר זמן מה הם חוזרים ואף מחריפים. הסיבה לכך שהאנטיביוטיקה הורגת גם את החיידקים הטובים בגוף, ובכך מסייעת להתפתחות החיידק הליקובקטר פילורי בקיבה מחדש.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הליקובקטר פילורי ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. אובחן אצלכם זיהום של הליקובקטר פילורי? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בחיידק ההליקובקטר פילורי מסייע במניעה וריפוי של מגוון תסמינים:

• צרבות וריפלוקס
  • ליחה מרובה
  • כאבים ונפיחות ברום הבטן
  • אלרגיות ואסטמה
  • נשירת שיער
  • שבירות ציפורניים
  • אנמיה
  • חולשה
  • חוסר באבץ, ברזל, B12,
  • גלאוקומה
  • אורטיקריה ונגעים עוריים נוספים
  • טיפול בבעיות גדילה בילדים
  • הפחתת הסיכון למחלות קרדיו-וסקולריות ושבץ מוחי
  • הפחתת הסיכון לפיתוח סרטן במערכת העיכול
  • במשפחות עם תינוק הטיפול חשוב להפחתת הסיכון למוות בעריסה

לטיפול הטבעי בחיידק ההליקובקטר פילורי יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• בשונה מטיפול קונבנציונאלי, הטיפול הטבעי בחיידק ההליקובקטר פילורי שומר על אוכלוסיית החיידקים הטובים במעי הגס ומחזק את מערכת העיכול, מה שמסייע למנוע את הישנות התופעה.
  • בניגוד לטיפול הקונבנציונאלי, הטיפול הטבעי בחיידק ההליקובקטר פילורי תורם לשמירה על הסביבה החומצית במעי ובמערכת העיכול, ובכך מסייע לספיגת מינרלים חיוניים לגוף ולמניעת זיהומי מעיים מסוגים אחרים.
  • הטיפול מסייע להגביר את החיוניות הכללית ומעלה את רמת האנרגיה.
  • הטיפול הינו טבעי לחלוטין.
סובלת מהליקובקטר ומחפשת טיפול טבעי? פנה עכשיו!