מעוניין בטיפול ניקוי רעלים מקצועי? לחץ כאן!

ניקוי רעלים

ניקוי רעלים בשיטה המתקדמת בעולם

בגוף האדם ישנה מערכת ניקוי רעלים טבעית שתפקידה לתמוך בבריאותנו ע”י סינון של שאריות מזון לא רצויות ממערכת העיכול ורעלים מהסביבה. אורח החיים המודרני המציף אותנו ברעלים שונים מוביל לכך שלעיתים המערכת הטבעית של הגוף אינה מסוגלת להתמודד עם עומס הרעלים ופעולת הניקוי.

על מנת לתמוך בפעולת הגוף העצמאית, רבים פונים לטיפול ניקוי רעלים (״דיטוקס״), שהוא בעצם שם כולל למספר שיטות טיפול שמטרתן לתמוך ולסייע לגוף האדם בפעולת הניקוי הטבעית שמבצע ובכך לשפר את תפקודו ובריאותו. היום רבים כבר מבינים ויודעים – גוף נקי הוא גוף בריא!

ניקוי הגוף מבפנים אינו דבר חדש בעולם, סימנים לרעיון התגלו כבר לפני אלפי שנים אצל המצרים, היוונים וגם אצל הרמב"ם, אשר כתבו כולם על חשיבות מערכת העיכול כחלק מרכזי בבריאות האדם וכן על חשיבות ניקוי הגוף מבפנים, רעיון שבשנים האחרונות רק הולך ומקבל חיזוקים ע״י מומחים ומדענים הפועלים בתחום.

אז אם אתם מרגישים שהגוף לא סוחב, הדיאטה נכשלת, הראש כואב, העיכול לא תקין או פשוט אין אנרגיות לכלום – כנראה שהגוף לכם עמוס ברעלים. הפתרון: ניקוי רעלים.

התכנית הטיפולית

התוכנית לניקוי רעלים במרכז וולנס לרפואה טבעית היא דרך אפקטיבית ובריאה המסייעת לשפר את פעולת ניקוי הרעלים הטבעית המתרחשת בגוף, להיפטר מעודף המשקל, להשאיר את הכאבים מאחור ולהחזיר לעצמך את האנרגיה ואיכות החיים.

אנו מזמינים אתכם למרכז לפגישת ייעוץ מקצועית בה נבחר את הטיפול הנכון עבורכם! צרו קשר בטלפון 072-3264188 לשיחת ייעוץ אישית עם מומחה לניקוי רעלים.

לרוב, התוכניות משלבות טיפולי הידרוקלוניקס (Colon Hydrotherapy), תזונה טבעית נכונה ותוספים לתמיכה בתהליך הטבעי. כלל הטיפולים מבוצעים על ידי מטפלים מיומנים, הנעזרים בציוד החדשני והמתקדם ביותר בתחום. הטיפול מתקיים בסביבה נקייה והיגיינית ולרוב אינו מלווה בכאבים כלל.

לקריאה על טיפול הידרוקולוניק – ניקוי רעלים בשיטת שטיפת המעי הגס – לחצו כאן…

2 טיפים לניקוי רעלים

תפקיד מערכת ניקוי הרעלים בגוף להוציא מהגוף בצורה מבוקרת את החומרים הרעילים לו ובכך לשמור על תפקוד טוב יותר של מערכות הגוף. כמו כל מערכת בגוף שלנו, גם מערכת ניקוי הרעלים זקוקה לתמיכה וחיזוק אל מול כל הגורמים עימם היא מתמודדת.

• הדבר הראשון שניתן לעשות על מנת לסייע לגוף בניקוי הרעלים הוא הימנעות מראש מחומרים אשר נחשבים רעילים עבור גוף האדם. בין החומרים הרעילים ניתן למצוא: קפאין, אלכוהול, תירס, חומרים המכילים גלוטן, בוטנים, שומן מזוקק כמו חמאה, סויה וסוכרים למיניהם.
  • דרך נוספת שיכולה לסייע למערכת ניקויי הרעלים היא על ידי הנעת הנוזלים בגוף ושיפור זרימת הדם. פעילות אירובית ויוגה הן שתי הפעילויות הפיזיות אשר עשויות לסייע באופן ניכר לזרימת האנרגיה בגוף. מומלץ לתרגל יוגה כ-20 דקות ביום על מנת להרגיע את מערכת העצבים, לעסות את האיברים הפנימיים ולהעשיר את תאי הדם בחמצן. פעילות אירובית מומלצת כ 5 פעמים בשבוע למשך חצי שעה. פעילות אירובית מסייעת לפעילות המעיים, ממריצה את מערכת הדם. ההזעה המתרחשת בזמן פעילות פיזית, היא דוגמא למנגנון ניקוי רעלים שהגוף מפעיל.

סרטון הסברה: על החשיבות של ניקוי רעלים בתכנית "גיא פינס"

למה אצלנו תזכו לניקוי הרעלים הטוב ביותר?

הצוות

מיטב המטפלים המנוסים והמקצועיים בתחום

החדשנות

טכנולוגיות ניקוי מתקדמות לטיפול ללא כאב

המוצרים

מבחר תוספי תזונה ומוצרים לחיזוק התוצאות

המרכז

מרכז הטיפולים הגדול והיוקרתי בישראל

מאילו בעיות תוכלו להיפטר בעזרת הטיפול?

עייפות כרונית

כאשר הגוף רווי ברעלים המערכות נפגעות וקיים מחסור באנרגיה

עצירות/נפיחות

הרעלים בגוף פוגעים במערכת ובפעולת העיכול וחילוף החומרים

משקל עודף

ניקוי הגוף מרעלים מסייע משמעותית להיפטר משומנים עודפים

מניעת מחלות

לפי מחקרים נמצא שמחלות רבות נגרמות מריכוז גבוה של רעלים

כאבי ראש ומיגרנה

רעלים שמצטברים בגוף עלולים להיות הסיבה לכאבי הראש שלך

בעיות עור ונגעים

בהרבה מקרים בעיות עור ונגעים יופיעו כתגובה לריכוז רעלים גבוהה בגוף

חוסר ריכוז

הרעלים בגוף עלולים להקשות עליך במגוון הביטים ויתבטאו גם כחוסר ריכוז

נדודי שינה

גם נדודי שינה יכולים להופיע כתוצאה מריכוז רעלים גבוהה בגוף

בעיית הרעלים בעידן המודרני

החיים בעולם המודרני חושפים את גופנו באופן יומיומי לכמות גדולה של רעלים: מהאוויר, הסביבה, המזון, תרופות וכו׳. רוב הרעלים והפסולת מתרכזים בתאים השומניים, בכבד ובמעי הגס. מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות ברחבי העולם הצביעו על הקשר בין אותם רעלים הנספגים בגופנו לבין מחלות ובעיות בריאותיות רבות, ביניהם: נפיחויות, עודף משקל, כולסטרול, עייפות, לחץ דם גבוה ועוד.

אף שמדי שנה יוצאות לשוק מגוון תרופות (כימיות וטבעיות) שמטרתן לסייע לגוף בפעולת ניקוי הרעלים הטבעית, תרופות אלו מובילות לרוב לתוצאות לטווח קצר ונדמה שאין מנוס מתחזוקה וניקיון שוטף של הגוף להשגת התוצאות האופטימליות לטווח הארוך.

מומחים רבים לבעיות עיכול ומטפלים מוסמכים מרחבי העולם ידעו לומר כי מחלות ותסמינים של דרכי העיכול מקורם בעודף פסולת ורעלים במעי הגס. נושא של הזדהמות המעיים ודרכי העיכול לא מקבל את הטיפול ותשומת הלב הדרושים.

מי היה מעלה בדעתו כי עייפות כרונית, כאבי ראש והפרשות וגינאליות מקורם בזיהום של מערכת העיכול? ההתרחשות המבהילה הזו מתחוללת אצל כל אחד ואחת מאיתנו, מערכת העיכול אולי נסתרת מן העין אך ההשלכות של התופעה נוגעות לבריאותנו בכל המישורים.

ליתר דיוק ניתן לומר כי 80% מהמחלות והסימפטומים הנפוצים ביותר, מקורן באי תפקוד של המעי הגס, אשר גורם להצטברות פסולת וספיגה חוזרת של רעלים בגוף.

הבשורות

עבורך הקורא ממתינות בשלב הזה שתי בשורות וכמיטב המסורת אחת טובה ואחת רעה.
הבשורה הרעה היא, כולנו סובלים מעודף פסולת ורעילות יתר כתוצאה מהרגלי תזונה לקויים אורח חיים בעייתי ובנוסף חשופים לזיהום אוויר, ולזיהום מי השתייה.

הטובה יותר, ניתן לטפל בעודף הרעילות בצורה טובה להפחית את תופעות הלוואי ולצאת לדרך חדשה, כיצד?

אם נישיר מבט אל רשימת התסמינים והמחלות בראש העמוד, נאלץ להודות שאנו או מישהו מן המעגל הקרוב אלינו, סובלים מאחד או יותר מן התסמינים.

לכן, ההיגיון הבריא מוביל אותנו להבנה שככל הנראה רבים מאיתנו סובלים מרעילות שמקורה בפסולת במערכת העיכול, פסולת שבכל יום שאנו לא עושים מאמץ לפנות אותה, אנו תורמים להחרפה של בעיות ומונעים מעצמנו בריאות טובה יותר ותחושת נינוחות.

הטיפול הבסיסי

הטיפול הבסיסי עליו ממליצים מרכזים רפואיים לניקוי רעלים מן הגוף הוא  קולון הידרותרפיה. טיפול אשר נעשה באמצעות מכונה המופעלת על ידי מטפל מוסמך. במהלך הטיפול מוזרמים מים מטוהרים וסטריליים לעבר המעי דרך פי הטבעת, המים שוטפים את דופן המעי ונשאבים החוצה בהדרגה, ככל שחוזרים על הפעולה נפלטים עוד ועוד שיירים של פסולת ומזון לא מעוכל החוצה מן הגוף ובכך מפנים את הדרך ומקלים על תפקודה של מערכת העיכול.

מטופלים אשר עברו את החוויה של טיפול הידרותראפי והתחושה אשר באה בעקבותיו, יודעים כי החל מן הטיפול הראשון, תסמינים נחלשים והרגשת קלילות ואופטימיות מחליפה את הכאב, חוסר הנוחות והבלבול.

ניקוי רעלים באמצעות הידרוקולוניק יכול וצריך להיות על סדר יומו של אדם בעל אורח חיים מערבי, כשם שיש לנו ביקורת אצל רופא שיניים מפעם לפעם או בדיקות גופניות תקופתיות, מומלץ כי ביומן האישי של כל אחד ואחד יסומן תאריך שבו, על פי המלצת המטפל אשר מודע לצורך האישי, חוזרים לטיפול ניקוי רעלים וריענון הגוף.

כל עוד אנו מתחזקים אורח חיים רווי מתח וצורכים מזונות שומניים, עתירי סוכר אנחנו פשוט חייבים לעצמנו ולגופינו.

דיאטות ייחודיות ככלי לניקוי רעלים

החלטתם ללכת דיאטת ניקוי רעלים? כל הכבוד! מדובר, ללא ספק, בצעד משמעותי וחיוני לבריאותכם ולהעלאת איכות החיים שלכם. אין שום בעיה, ואף מומלץ, לבחור בדיאטת ניקוי רעלים, המבוססת על מיצי ירקות בלבד, לדוגמא. אך תפריטים ממין זה, מתאימים ליישום במשך כשלושה ימים בלבד. לעומת זאת, במידה ואתם רוצים לעבור לתזונה בריאה יותר באופן קבוע, עשירה ברכיבים חיוניים ונקייה מרעלים – כדאי שתדעו מה הגוף דורש, ומהם המרכיבים שאתם חייבים לכלול בתפריט כי בלעדיהם יהיה לכם קשה מאוד לתפקד. ריכזנו עבורכם מספר המלצות שיסייעו לכם לשמור על תזונה לניקוי רעלים באופן קבוע, ולהתמיד בה כאורח חיים חדש ובריא יותר.

תצרוכת חלבונים, פחמימות וקלוריות יומית מומלצת

גם בעתות של תזונה לניקוי רעלים, וודאי כשאתם מבקשים להפוך את התפריט הבריא לחלק מהרגלי היומיום באופן קבוע, חשוב להקפיד על צריכה מספקת של חלבונים, פחמימות וקלוריות, על מנת שלא להיקלע למצבי חולשה וחסרים תזונתיים. קראו את המידע הרלוונטי ותוכלו ליישם באופן פשוט ומדויק:

• חלבונים: הכמות המומלצת של חלבונים עומדת על 20-30 גרם בכל ארבע עד שש שעות, ובסך הכל 50-90 גרם חלבון ליום עבור נשים ו- 70-11 גרם צריכת חלבונים יומית לגברים. במידה ואתם מבצעים פעילות גופנית בעצימות גבוהה, כמות החלבונים הנדרשת לגופכם תעלה. דוגמאות למזונות שיכולים להוות עבורכם מקור למנת חלבון, אותה ניתן לשלב בכל אחת משלושת הארוחות העיקריות ליום, הם: ביצה קשה, מנת דג (150-200 גר'), רבע עוף צלוי או מבושל או כוס וחצי קטניות.
  • פחמימות: אמנם מרבית הדיאטות לניקוי רעלים מצריכות צמצום של כמות הפחמימות בתזונה, אולם עדיין חשוב לשמור על רמה מסוימת על מנת להעניק לגוף מקור אנרגיה זמינה. הכמות המומלצת של פחמימות לצריכה יומית עומדת על 120 גרם. אולי זה נשמע לכם הרבה, אולם למעשה 300 גרם מהווים את הכמות הממוצעת שאדם רגיל לצרוך במהלך יום אחד. קל מאוד להגיע לכמות של 120 פחמימות ביום, שכלולות גם במזונות שאנחנו לא בהכרח מחשיבים לפחמימניים. כך למשל, כוס דייסת קוואקר, קישואים אפויים בתנור ומרק עדשים אדומות, חוברים יחד לכדי 120 גרם פחמימות.
  • תצרוכת קלוריות יומית: דיאטה דלת קלוריות, שמטרתה ירידה במשקל, תתבסס על תפריט של 1,200-1,400 קלוריות לנשים, ו- 1500-1800 עבור גברים. יש לשים לב שמתוך כמות הקלוריות היומית, רק כ-25 גרם ליום יהיו סוכרים, וכן רצוי לחלק את התצרוכת הקלורית באופן מאוזן על פני שלושת הארוחות העיקריות ושתיים-שלוש ארוחות הביניים במהלך שעות הערות ביממה.

משקאות לניקוי רעלים

אחת הדרכים הנפלאות לסייע לגופכם בתהליך ניקוי הרעלים, טמונה בהכנת משקאות בריאות נכונים. צריכה קבועה של משקאות בריאות ומיצים טבעיים בהרכב הנכון, יכולה לסייע לכם לא רק בניקוי ברעלים, אלא גם בירידה במשקל, שיפור בריאות עורכם, הפחתת דלקות, וכן לגרום לעלייה משמעותית ברמת החיוניות, האנרגיה והריכוז שלכם. לפניכם מספר מרכיבים שמומלץ לכלול במשקאות הבריאות:
  • מלון: המלון מרווה את הגוף, מאחר והוא מכיל כמות קלוריות מועטה וריכוז נוזלים גבוה. בנוסף, במלון ריכוז גבוה של ויטמיני A ו-B , שמתפקדים כנוגדי חמצון, ולהם השפעה משמעותית של אנטי-אייגי'נג, תוך הפחתת רדיקלים חופשיים, זיהומים ודלקות.
  • מלפפון: במלפפונים יש נוגדי חמצון עוצמתיים, המסייעים להאט תהליכי הזדקנות, זיהומים ודלקות. בנוסף לכך, הם בעלי השפעה משתנת, אשר מסייעת לניקוי רעלים, טיהור הכבד והפחתת בצקות.
  • לימון: הלימון, כידוע, מכיל ריכוז גבוה של ויטמון C, אשר מחזק את מערכת החיסון, משפר את מראה ובריאות העור ומחזק את תפקוד מערכת העיכול, בנוסף, בלימון קיים מרכיב בשם פקטין, אשר מסייע לתחושת שובע לאורך זמן, ולכן עשוי לעזור בתהליך ירידה במשקל.
  • אשכולית: באשכולית, כמו בלימון, יש ריכוז גבוה של ויטמין C, המחזק את מערכת החיסון ותומך בבריאות העור ומערכת העיכול. בנוסף, אינזים בשם AMPK, המצוי באשכוליות, מאיץ את חילוף החומרים ושריפת הסוכרים, ומסייע לירידה במשקל ולתרגול גופני אפקטיבי יותר.

מנטה: למנטה השפעה נוגדת חמצון החזקה מבין כל סוגי המזונות! בנוסף, מנטה מזרזת את חילוף החומרים והעיכול, מה שתורם לניקוי הרעלים מהגוף. זאת ועוד: למנטה איכויות אנטי בקטריאליות, והיא יכולה לסייע בטיפול ומניעה של זיהומים ודלקות, כמו למשל דלקת גרון.

מתכון מומלץ למשקה בריאות מרווה – משקה בריאות ירוק

נשמע מעולה ומתחשק לכם כבר לרוות ממשקה בריאות מטהר ומחייה? לפניכם מתכון מומלץ למשקה בריאות שיעשה לכם את היום:

מצרכים דרושים
  • 3 כוסות קוביות אננס
  • 3 כוסות עלי תרד טריים וצעירים
  • 1 כוס קוביות בננה
  • 1 זר עלי וגבעולי סלרי (לא חובה)
  • 1 כף מגוררת ג'ינג'ר טרי
  • 1 כף זרעי צ'יה
  • מיץ מחצי לימון
הוראות הכנה

רסקו את כל המרכיבים במעבד מזון עד שתגיעו לתערובת חלקה. הוסיפו, במידת הצורך, מעט מים ושתו לבריאות!

כדאי לקרוא

1. מאמר: הרעלים שאנחנו כל כך אוהבים
  2. מאמר: חומרי E-rror: רשימת חומרי ה-E המסוכנים ביותר
  3. שיטות נפוצות לניקוי רעלים
  4. 57 מתכונים בריאיים וטעימים לניקוי רעלים

מוצרים מתאימים לטיפול

מעוניין בטיפול ניקוי רעלים מקצועי? פנה עכשיו!