מדיניות ביטול עסקה

ניתן לבטל רכישה של מוצרים באתר, רק בהתקיים התנאים הבאים:

1.       רכישת מוצר – מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מקבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

2.       ביטול עסקה ייעשה בכתב בלבד, בדוא"ל: sales@wnc.co.il, בפקס: 03-5440370 , או בדואר לכתובת: הברזל 15 תל אביב.

3.       במקרה של ביטול עקב פגם במוצר, או אי התאמה בין המוצר לפרטים שנמסרו לצרכן על המוצר, או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או, הפרה אחרת של תנאי החוזה בין החברה ללקוח,  וולנס תשיב לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את הכסף ששילם, תבטל את החיוב ותמסור לצרכן עותק מהודעת הביטול ולא תגבה דמי ביטול.

4.        ככל והצרכן קיבלת את המוצר, עליו להשיבו לוולנס, שמצדה תאסוף את המוצר על חשבונה מבית הצרכן.

5.       במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר, או אי התאמה, וולנס תשיב לצרכן תוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה את כספו, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ ממחיר המוצר, לפי הנמוך מביניהם.

6.       השבת מוצרים לאחר שמצבם ניזוק בזמן אחזקתם ע"י הצרכן, תקנה לוולנס זכות לתבוע את הצרכן בשל הנזקים שגרם למוצר.

7.       לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה ברכישה של המוצרים הבאים:

7.1   מוצרים פסידים (תוספי מזון, תרופות, חטיפי בריאות וכו').

7.2   מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.

רוצה להגיע למרכז ולהיוולד מחדש? פנה עכשיו!