הידרוקולוניקס – מאחורי הקלעים, ואיך זה באמת עובד?

ישנן כמה וכמה שיטות לביצוע ניקוי רעלים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, על מנת לאפשר ניקוי מעמיק של המעי, אשר יעיל למיגור זיהומי קנדידה וטפילים. לא זו בלבד, אלא שטיפולי ההידרוקולוניקס מאפשרים גם טיהור רעלים, שיפור הפריסטלטיקה הגברת קצב חילוף החומרים ואף ירידה במשקל!

תמונת נוף: שמיים, שדה ירוק ועץ ירוק מאחורי הקלעים

במאמר הבא נסקור את השיטות הנפוצות של ניקויי הקולון, הטכנולוגיות בהם עושים שימוש והמנגנונים שלהן. מאמר זה פורש בפניכם את המידע החיוני על מנת לבחור בטיפול ההידרוקולוניקס מהסוג שיתאים לכם ביותר, כדי לקדם את בריאותכם ואיכות חייכם, וכן לטפל ולמנוע מגוון בעיות ומחלות. אז קראו, למדו את הנושא לעומק, והתקדמו לחיים נקיים ובריאים הרבה יותר.

מטרותיו של טיפול ההידרוקולוניקס

טיפול ההידרוקולוניקס מיועד לאפשר שטיפה יסודית של המעיים לכל אורכם, על מנת לנקותם משאריות של צואה, רעלים מטרה מחוררת של משחק קליעה למטרהופסולת שמצטברים בהם במשך הזמן. הצטברויות של רעלים במעיים, אחראיות לתסמינים נפוצים רבים, לרבות עצירות, תסמונת המעי הרגיז, בעיות עיכול שונות, כאבי בטן, גזים, עודף משקל וחילוף חומרים איטי. בנוסף לכך, מצב המעי משפיע גם על הגוף בכללותו.

רעלים שמצטברים במעיים גורמים לעתים קרובות גם לבעיות כמו כאבי ראש, תסמונת קדם ווסתית, פריחות עוריות, פצעים מוגלתיים, כאבי גב, עייפות, טשטוש מחשבתי, ריח לא נעים מהגוף או מהפה, אלרגיות ואסטמה.

טיהור המעי מהרעלים ושאריות הצואה והמזון הבלתי מעוכל שהצטברו בו, משפר פלאים את איכות העיכול, חילוף החומרים והפריסטלטיקה, ובנוסף מחדש ומרענן את הגוף כולו. זו דרך פשוטה ונפלאה להתנקות מרעלים, להיפטר מתסמינים מעיקים שונים, ולשפר את איכות החיים ומצב הבריאות.

שיטות שונות לניקויי הקולון (המעי)

חשוב להדגיש כי טיפולים לניקוי המעי, הם יסודיים ומעמיקים בהרבה מאשר חוקן רגיל. אם בחוקן רגיל השטיפה מתרחשת רק באזור החלחולת, הרי שבשטיפות מעיים מקצועיות, כל אורך המעי מתנקה לחלוטין. ישנן שתי שיטות עיקריות סבון מרובע קשור בחוט על מגבת רכההמשמשות לביצוע שטיפות של המעי: מערכת קולון סגורה ומערכת קולון פתוחה. המערכת הסגורה מזרימה מים לתוך המעי דרך פי הטבעת במשך כשלושת רבעי שעה עד שעה, ומאפשרת לפסולת לצאת דרך צינורית אחרת, ישירות אל מערכת הביוב. מדובר במערכת הסגורה למגע עם האוויר, מה שמבטיח היעדר ריחות כלשהם. המערכת מופעלת באמצעות מנוע פנימי שמזרים את המים בקצב איטי וקבוע.

הטיפול מתבצע על מיטת טיפולים ייחודית, כאשר המטפל מסייע לתהליך באמצעות עיסוי קל של הבטן. במערכת פתוחה, הציוד מופעל על ידי לחץ האוויר, וכוח הכבידה, כשלמטופל ישנה אפשרות לשלוט בהפעלה, וגם לקחת הפסקה קלה במידת הצורך.

מאוורר ייחודי מנקז ומחדש את האוויר, על מנת למנוע היווצרות של ריחות בלתי נעימים. המטפל יכול לסייע גם במקרה זה לתהליך באמצעות עיסוי עדין של הבטן. גם במערכת הפתוחה הניקוי מתרחש באמצעות הזרמת מים למעי, והפסולת המשתחררת מועברת ישירות למערכת הביוב. ההבדל העיקרי בין שני סוגי המערכות, טמון באופן הפעלתן: באמצעות מנוע או על ידי כוח הכבידה. מערכת המופעלת בכוח הכבידה, מאפשרת למעי תפקיד פעיל יותר בפינוי הפסולת, כאשר במידה ומדובר בהפעלה מכאנית על ידי מנוע – קצב השתחררות הרעלים הנו קבוע.

טיפולי ההידרוקולוניקס במרכז הרפואה WELLNESS

טיפולי ההידרוקולוניקס המתקיימים במרכז וולנס, המרכז הגדול והמפואר בישראל לרפואה טבעית, מתבצעים על ידי מטפלים מנוסים ומקצועיים. המערכת באמצעותה מתקיים טיפול ההידרוקולוניקס הנה מהחדישות בעולם, והיא מאפשרת חוויית טיפול נעימה ויעילה. חשוב לציין שהשמירה על פרטיות המטופל ניצבת בראש סולם העדיפויות, וכל התהליך כולו לוגו של מרפאת וולנס קליניקמתבצע תוך כיסוי מלא של אזורי הגוף המוצנעים, בסטריליות מוחלטת ובאופן שאינו כרוך בריחות כלשהם.

הטיפול מניב תוצאות מיטביות בכל הנוגע לשיפור הבריאות ואיכות החיים. אלפי מטופלים שכבר התנסו בסדרת טיפולי הידרוקולוניקס במרכז וולנס, מדווחים על שיפור עצום ברמת החיוניות, תחושה קלה ונפלאה באזור הבטן, עיכול וחילוף חומרים טובה בהרבה ועור פנים וגוף קורן ונקי יותר. תסמינים כמו בחילות, נפיחות או כאבים בבטן וגזים הם הראשונים להיעלם בעקבות הטיפול. בנוסף, מדווחים המטופלים על סינוסים פתוחים יותר, ירידה טבעית בתשוקה למזונות מזיקים, הפחתה של תסמיני אלרגיות, הפגת כאבי ראש ופתרון של בעיות רפואיות רבות נוספות.

לסיכום

שטיפות מקצועיות ורפואיות של המעיים, מהווים דרך פשוטה ונפלאה לטפל במגוון בעיות גופניות ותסמינים מציקים באופן טבעי ונעים. לאחר סדרת טיפולי הידרוקולוניקס, קל בהרבה להתמיד באימוץ אורח חיים נכון, הכולל תזונה מאוזנת ובריאה, שמירה על משקל תקין ופעילות גופנית מתאימה. המערכות המודרניות לשטיפת המעי, מאפשרות לעבור את התהליך באופן יעיל, קל, ומה שלא פחות חשוב – סטרילי ומוצנע. בעידן של ימינו, בו כולנו חשופים לרעלים רבים במזון ובמי השתייה, ואף נתונים תחת לחץ מתמשך – מדובר בטיפול שיכול להועיל לכל אחד.

רוצה להגיע למרכז ולהיוולד מחדש? פנה עכשיו!