סובל מכאבי גב? לחץ כאן!

דיקור לכאבי גב

שיטת הטיפול במחטים לטיפול יעיל בכאבים!

כאבי גב הינם תופעה נפוצה, ומעטים הם אלו שמעולם לא התנסו בה. חלק גדול מכאבי הגב נגרמים כתוצאה מחוסר יכולת של הרקמות הרכות לתמוך בפרקי עמוד השדרה ולהעניק להם יציבות. הכאבים עשויים להופיע בגב התחתון, העליון, בצוואר ועוד, ולהתבטא במגוון צורות, כמו כאב עמום או חד, נוקשות ותפיסות של השרירים, הקרנות לאזורי הרגלים או המותניים ועוד. הדיקור יכול לסייע מאוד להתמודדות עם כאבי הגב ואף לרפאם לחלוטין!

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הטיפול בכאבי גב באמצעות דיקור, על ידי מטפלים מנוסים ומקצועיים במרכז וולנס לרפואה טבעית, וליצור קשר בטלפון *9910 לשיחת ייעוץ אישית.

דיקור סיני לטיפול בכאבי גב

הדיקור מונע ומרפא מגוון סוגים של כאבי גב:

• כאבי גב עליון
  • כאבים בצוואר
  • כאבי גב תחתון
  • כאבי גב תחתון המקרינים לרגליים
  • כאבים כתוצאה מדלקת בעצב הסיאטי
  • כאבי גב בעקבות פריצות דיסק ובלטים
  • כאבי גב עליון המקרינים לזרועות ולידיים
  • כאבי גב במהלך הריון ואחרי לידה
  • כאבים בגב האמצעי
  • כאבי גב כתוצאה משינויים ניווניים
  • כאבי גב כחלק מפיברומיאלגיה ומחלות נוספות

לרוב הדיקור עצמו איננו כואב כלל, והחדרת המחטים הנה לרוב מהירה ועדינה. לאחר החדרת המחטים, ניתן לחוש תחושות אנרגטיות שונות, נעימות ומרתקות לאורך ערוצי האנרגיה המטופלים, כמו נימול, חמימות, זרמים פנימיים ועוד. במהלך טיפול הדיקור מדווחים מטופלים רבים על תחושת שלווה עמוקה, הרפיה והתכנסות פנימה. בתום הדיקור, ניתן לחוות רגיעה, חיוניות מחודשת והקלה משמעותית ברמת הכאב.

לטיפול בכאבי גב בעזרת דיקור יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• הטיפול פועל עם הגוף ולא נגדו, ומסתייע בכוח הריפוי הטבעי. למעשה, ניתן לומר שהטיפול בדיקור עוזר לגוף לרפא את עצמו.
  • הטיפול הנו יסודי ולא רק סימפטומטי, ונוגע בשורש הבעיות, תוך שהוא תורם לאיזון של האדם בשלמותו.
  • הטיפול בכאבי גב באמצעות דיקור הנו יעיל ביותר, ומסייע להפיג כאבים שלא חולפים בשום דרך אחרת.
  • הטיפול בדיקור מהווה חוויה נעימה ומרגיעה, שמחזקת את תפקוד המערכת העצבית הפרא-סימפטטית, מפחיתה מתח וסטרס ומשפרת את יכולתו של המטופל להרפות את גופו.
  • הטיפול הנו אינדיווידואלי וייחודי לכול מטופל, ומבוסס על אבחנה אישית, תוך הבדלה בין כאבי גב מסיבות ומגורמים שונים.
סובל מכאבי גב? פנה עכשיו!