מחפש טיפול טבעי לדלקת בשתן? לחץ כאן!

דיקור לטיפול בדלקות שתן

שיטת הדיקור החדשנית שתסייע לטיפול בבעיה!

דיקור סיני הוא שיטת טיפול נפוצה ופרודוקטיבית לדלקת בדרכי השתן. הטיפול מבוסס על הפילוסופיה הסינית שמציעה פתרונות טבעיים להתמודדות עם מחלות ומניעתן, ומושתת על רשת המרידיאניים, שהם תעלות אנרגיה העוברות בין האברים הפנימיים (כבד, טחול, לבלב, קיבה) וממשיכות אל הגפיים והראש דרך חלקי הגוף השונים. לפי הרפואה הסינית, המרידיאניים מעבירים בגוף את אנרגית הצ׳י, ובמהלך הדיקור המחטים שננעצות מבצעות מניפולציה על זרימת האנרגיה כך שזו תועבר לאברים המוחלשים. בניגוד לשיטות טיפול קונבנציונליות כמו סטרואידים או אנטיביוטיקה אשר מזהמות וגוררות תופעות לוואי, הדיקור מסייע לחטא את הגוף ויוצר במערכת השתן את האיזון שהופר בה, על מנת להביא להחלמה. הדיקור מותאם לסימפטומים הספציפיים של החולה, ומטפל בהתאם: מעלים צריבות/כאב בהטלת השתן, משכך כאבי גב ו/או כאבי בטן, מנקה את השתן ועוד.

הדיקור הסיני עונה על מגון בעיות וסימפטומים הקשורים לדלקת בדרכי השתן ומהווים תוצרים שלה או לחילופין גורמים המייצרים אותה. למשל: חולשה של המערכת החיסונית, תזונה לקויה, תשישות, רגשות לא מאוזנים, צריכת אנטיביוטיקה ועוד, הינם במרבית המקרים גורמים המייצרים דלקת בדרכי השתן. הדיקור מטפל תחילה בהם, ולאחר מכן ממשיך לריפוי הסימפטומים שהללו גוררים, ביניהם: כאבי גב, תחושות של חום או קור, חוסר באנרגיה, יציאות לא עקביות, הפרעות הורמונליות, שתן עכור, צריבה או כאב בהטלת שתן, חום, ריח רע, דחיפות במתן שתן, כאבים בבטן התחתונה ועוד.

לטיפול בדלקת בדרכי השתן על ידי דיקור סיני ישנם יתרונות רבים, ולהלן החשובים שבהם:

• הטיפול הוא טיפול טבעי וברוב המקרים נקי מתופעות לוואי.
  • לרוב הטיפול מעניק מענה לטווח ארוך, ואיננו מסתכם בפתרון נקודתי של הסימפטומים מהם סובלים כרגע.
  • הטיפול מבוסס על אבחנה מקיפה, אשר טומנת בחובה לרב בעיות נסתרות במערכת הגופנית שלנו אשר הן למעשה אלו שיוצרות את הדלקת.
  • הטיפול מסייע לשכך את הכאב, ובנוסף תחזק את האיברים הפנימיים שגורמים לדלקת.
  • הטיפול מוענק בצורה אינדיבידואלית לכל מטופל בהתאם למצבו הספציפי, התלונות שלו והסימפטומים שלו.

מחקרים ומידע העשרה

• דיקור סיני, עיסוי ורפלקסולוגיה בחדר הניתוחים, 13.06.2013, הארץ
מחפש טיפול טבעי לדלקת בשתן? פנה עכשיו!