רוצה ללמוד איך לשמור על תזונה נכונה? לחץ כאן!

תזונה טבעית

הדרך היחידה והבטוחה להרזות ולשמור על התוצאות!

עודף | ניקוי הגוף מרעלים | בעיות בתפקוד מערכת העיכול | בעיות בחילוף החומרים בגוף | עייפות | כאבים | מחלות מעיים דלקתיות | מערכת חיסונית חלשה

הטיפול בתזונה טבעית מסייע במתן מענה למגוון בעיות, מכאובים ומחלות. התזונה הטבעית עוזרת לייצב את המערכת החיסונית, לחזק אותה ולהותיר לה כוח להתמודד עם זיהומים ובעיות פיזיות ונפשיות. לפיכך, מטפלים באמצעות הרפואה הטבעית בסוגים שונים של מצבים, קשים וקלים, החל מעודף משקל, כאבי ראש, כאבי מחזור, תשישות, תחושת נפיחות, זיהומים, וכלה במחלות דלקתיות, פטריות, קשיי נשימה, בעיות נפשיות ועוד.

ואכילה גסה לגוף כל אדם כמו סם המוות והיא עיקר כל החלאים - הרמב״ם

לטיפול בתזונה טבעית ישנם יתרונות רבים, ולהלן החשובים שבהם:

• הטיפול בתזונה טבעית אינו כרוך בתופעות לוואי, ואינו מחדיר לגוף חומרים כימים.
  • הטיפול בתזונה טבעית מותאם באופן אינדיבידואלי למצב המטופל, ולבעיות איתן הוא מגיע.
  • התזונה הטבעית משקמת את הגוף בצורה הוליסטית, ולפיכך מסייעת למנוע בעיות או מחלות שונות, גם אם טרם הופיעו.
  • התזונה הטבעית מסייעת לחיזורהגוף וקשורה באופן ישיר גם למצב הנפש, מייצבת מצבי רוח ומשפיעה לטובה על מכאובים נפשיים.
  • הטיפול בתזונה טבעית נעשה בהדרגה, ניתן להסתגל אליו בקלות והוא כולל ליווי צמוד ובקרה.

מחקרים ומידע העשרה

• מאמר בפורטל לתזונה בריאה, מאת ד"ר ריקי לנגברג (N.D), נטורופתית על הקשר בין מזון ודלקות, eatwell
  • הנתונים המחקריים: כך טבעונות מרפאה מחלות, 07.11.13, ynet
  • מאמר שנכתב בעקבות מחקרים במצביעים על קשר בין תזונה ובריאות, 06.06.18, עכבר העיר
רוצה ללמוד איך לשמור על תזונה נכונה? פנה עכשיו!