2 טיפים להרזיה

2 טיפים שכדאי לדעת בשביל להגיע למשקל רצוי ולשמור עליו!

תכנית הרזיה מותאמת אישית

תכנית הרזיה מותאמת אישית ומבוססת על נתונים אובייקטיבים של כל אדם ואדם, זו ככל הנראה הדרך הנכונה לעשות את העבודה. אנחנו מתפתים לחשוב שמה שעבד עבור החבר ,השכנה או בן הזוג, יעבוד גם עבורי, אולם הנתונים היבשים מצביעים על כך שתכניות ההרזיה ה"גנריות" אלה שמתאימות לכל פלחי האוכלוסייה, תוצאותיהן מוטלות בספק והתוצאות נשמרות לפרקי זמן קצרים.

גוף האדם הינו מכונה מתוחכמת ומורכבת, כל אדם משריש הרגלים והגוף לומד להסתגל ולפעול בצורה המיטבית על מנת להמשיך ולקיים, בצורה הטובה ביותר שניתן, הרגלי התזונה ואורח החיים, משפיעים על היכולת של הגוף להוריד במשקל ולכן כשאנו מעוניינים לפצוח בדיאטה מוטב לנו כי ניקח את כלל הנתונים האישיים ועל פיהם נבנה תכנית תזונתית מותאמת אישית.

להתחשב בישן

חשוב להתייחס להרגלי התזונה הישנים, למצב הבריאותי, לטיפול התרופתי הקבוע שנוטל אותו אדם, לשגרת יומו ולאורחות חייו ולהבין כי הנתונים הללו כמכלול הובילו לכדי השמנת יתר ברמה כזו או אחרת. פגישה עם איש מקצוע שידע לחבר ולשכלל את כל המשתנים עבור כל אדם, הגיונית ומועילה, התאמת תכנית תזונתית אישית הנה משימה מורכבת אשר דורשת ידע וניסיון, כשהדברים נעשים באופן מקצועי ומבוסס ניתן לקצר תהליכים מצד אחד ולהבטיח תוצאות ארוכות טווח מן הצד השני וכל זאת תוך שמירה על הבריאות ושיפור איכות החיים.

לדעת מה אוכלים

לא קל להוריד במשקל, כשרוצים לעשות זאת בצורה יעילה ובריאה דרושים משאבים נפשיים גדולים, ידע רב, רצון והתמדה. לכן חשוב מאד להקל על עצמנו היכן שניתן ולא לאפשר ליד המקרה לקבוע עבורנו כיצד להתנהל.

הקפידו על תכנון היום שלכם מבחינה תזונתית מראש,חשוב להקפיד ולדעת מה נאכל ומתי, אנשים אשר עובדים מחוץ לבית ונמצאים בחוץ שעות ארוכות צריכים לדעת מראש היכן יאכלו, מתי יאכלו וחשוב מכל מה יאכלו.

כשמקדישים לנושא חשיבה מראש ואורזים מזון להמשך היום, אנו בשליטה, אנחנו יודעים שיש איתנו מזון מזין וטעים ולא צריך לחפש ולאלתר פתרונות.

כשאנו נמצאים מחוץ לבית ולא הכנו מראש את התפריט למשך השהות בחוץ, יתרחש אחד משני תסריטים:

או שלא נרצה לשבור את הדיאטה ולאכול מזון משמין או במילים אחרות נדלג על הארוחה, או שהרעב יכריע אותנו ונחפש לאכול היכן שהוא , מזון שעשוי להיות טעים, אך לא יהיה לנו מושג אודות טיב הבישול, הערכים הקלוריים של המנה ומרכיביה.

כל אחד משני התסריטים הללו הוא גרוע בפני עצמו, דילוג על ארוחות גורם לחוסר שריפה וחילוף חומרים, פוגע במאגרי האנרגיה, תנודות בלתי רצויות ברמות הסוכר, תהליכים אשר עשויים להחליש את הגוף הן בטווח הקצר וכמובן ליצור נזק ושינויים בלתי רצויים בטווח הארוך.

אכילה בחוץ באופן קבוע ללא תכנון מראש, פירושה אכילה בלתי מבוקרת. לכן לטובת הצלחת התהליך, סדרו מראש, בבוקר את התפריט היומי, דאגו לדעת וליטול את כל כמות המזון אשר דרושה לכם על פי תפריט תזונתי מוגדר מראש, כך ניתן יהיה להקטין למינימום את גורמי ההפתעה המהווים מכשול ולהגדיל באופן ניכר את הסיכוי לדבוק בתפריט בריא ומאוזן ולהצליח.

רוצה להגיע למרכז ולהיוולד מחדש? פנה עכשיו!

Translate »
WhatsApp chat