סובלת משלבקת חוגרת וזקוקה לייעוץ? לחץ כאן!

טיפול בשלבקת חוגרת (הרפס)

פנו אלינו לתיאום פגישת ייעוץ, וגלו כיצד להיפטר מהבעיה!

שלבקת חוגרת, הרפס זוסטר, הנה מחלה ויראלית המתאפיינת בפריחה ושלפוחיות לאורך מסלול של עצב, המלוות בכאב. מחלה זו יכולה לפרוץ בכל מקום בגוף, אולם נפוצה יותר באזורי בתי השחי, הצלעות, הפנים, החזה ולאורך המסלולים העצביים.

שלבקת חוגרת

התפרצות המחלה נגרמת לרוב בעקבות התעוררות הווירוס הרדום, יכולה לבוא על רקע של החלשות הגוף בתקופה של מתח רב, לאחר מחלה מתישה או תאונה, בעת משבר נפשי, וכן על רקע מחלות כרוניות וקשות כמו סרטן ואיידס. בעוד שברפואה הקונבנציונאלית לא קיים טיפול אפקטיבי במחלה, לרפואה הטבעית דרכים יעילות לשפר את מצבם של החולים ואף להביא להחלמה מלאה.

הגורם הינו וירוס ה"וריצלה זוסטר", הווירוס שגורם לאבעבועות רוח בילדות. וירוס זה נשאר רדום בתאי עצב הסמוכים לחוט השדרה, לאחר שחולים באבעבועות רוח. הווירוס יכול לנדוד במשך שנים לאחר מכן לאורך העצב עד לעור הגוף, ולגרום לפריחה ושלפוחיות לכל אורך מסלול העצב. 98% מהאוכלוסייה נחשפו לווירוס בעבר ומכאן שכמעט כל אדם עלול לסבול מהתפרצות ההרפס זוסטר. בפועל, כ-30% מהאוכלוסייה עשויה לפתח התקף שלבקת חוגרת במהלך חייה. הסיכון עולה ככל שהגיל עולה, כך שמעל גיל 85 הסיכון עומד על 50%.

בין הסיבוכים של השלבקת החוגרת ניתן למנות זיהום חיידקי בשלפוחיות, התקפי כאב ארוכים אשר עלולים לגרום לדיכאון וחרדה, עד כדי צורך בטיפול פסיכיאטרי. ישנים מקרים בהם כאבי המחלה הכרוניים עלולים אף לדחוף אנשים לאובדנות, לסיבוך זה קוראים Post Herpetic neuralgia. . בנוסף, התפתחות השלבקת החוגרת בפנים, עלולה לגרום לנזק  בעין או באוזן.

ברפואה הקונבנציונלית, בשלב האקוטי של המחלה, ניתנות תרופות אנטיוויראליות, כדוגמת ZOVIRAX, שיעילותן מוגבלת ותלויה בכך שהם יילקחו סמוך ככל שאפשר למועד פריצתה. בנוסף, ניתנים סטרואידים ומשככי כאבים, לרבות זריקות אפידורל פולשניות. כמו כן קיים חיסון נגד המחלה, אך הוא אינו ניתן באופן שוטף לכלל האוכלוסייה.

טיפול טבעי בשלבקת חוגרת

במהלך 30 השנים האחרונות טופלו במרכזנו מאות חולים שסבלו מהתפרצות ההרפס המכונה שלבקת חוגרת.

הטיפול מושתת על העיקרון הסיני של "encircle the dragon" (להקיף את הדרקון). שיטה זו נעשית ע"י הקפת איזור הנגעים בעזרות דיקור עם עשרות מחטים זעירות (הדיקור כמעט ואינו מורגש). בשיטה זו כמעט תמיד הכאב ועימו הנגעים חולפים תוך יום-יומיים. בין מטופלינו טרם נתקלנו במקרה של Post Herpetic Neuralgia.

המלצה נוספת הניתנת במרפאה הינה חיזוק המטופלים בעזרת תוספי תזונה כגון ויטמין C, אדרנופורס, B קומפלקס, ויטמין D ועוד. שימוש במי כסף גם הוא נמצא כיעיל כנגד זיהומים ויראליים (בין השאר). טיפול זה נמנע כיום רק מאזרחי ישראל, לאור בורות מצערת של משרד הבריאות, בשעה שבשאר העולם ניתן ליהנות ממנו.

סובלים משלבקת חוגרת ?

צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד טיפול.

תסמיני הבעיה

• כאב, צריבה, נימול או כהות תחושה.
  • פריחה אדומה, המופיעה מספר ימים לאחר תחילת הכאב.
  • הופעת שלפוחיות. השלפוחיות והפריחה מופיעות לאורך מסלול העצב הפגוע.
  • המקומות השכיחים להתפרצות ההרפס הם בפנים, באזורי החזה, הצלעות ובתי השחי  וכן  לאורך מסלולי העצבים השונים.

הטיפול הטבעי בשלבקת חוגרת, מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• כאבים, נימול, קהות חושים או צריבה באזורי הנגעים
  • העלמת הפריחה
  • תשישות ועייפות
  • חסרים תזונתיים ורמות נמוכות של ויטמינים ומינרלים חיוניים

לטיפול הטבעי בשלבקת החוגרת יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• צמחי המרפא ותוספי התזונה הנם טבעיים לחלוטין ונטולי תופעות לוואי.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר, ומטפל לא רק במחלה אלא גם בחולשה וחוסר האיזון שקדמו לה.
  • הטיפול מסייע לאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו), ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.
סובלת משלבקת חוגרת וזקוקה לייעוץ? פנה עכשיו!