סובלת מפיברומיאלגיה ומחפשת טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בפיברומיאלגיה

מזמינים אתכם למרכז לאיבחון וייעוץ מקצועי!

פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) היא מחלה תסמונת הגוררת כאבי שרירים כרוניים, תשישות ובעיות שינה. הסימפטום העיקרי של המחלה הוא כאב מפושט המתחיל בחגורת הצוואר והכתפיים אך עשוי להתפשט בכל הגוף. הכאב יכול לשרוף, להתבטא בנוקשות, רגישות ומלווה במתח וחוסר שינה.

Woman having headache migraine. Stress and depression.

פיברומיאלגיה תוקפת בין 2-4 אחוזים מהאוכלוסייה, כאשר האוכלוסיות הסובלות ממנה בעיקר הן ילדים, קשישים ונשים. כיום, הולכת וגוברת המודעות למחלה אך יחד עם זאת רבים בציבור עדיין לא שמעו עליה. הפיברומיאלגיה מסבה לחולים בה סבל רב וקושי כמעט מוחלט בתפקוד היומיומי, לצד הרבה חוסר אונים וכאב שחווים גם בני משפחתם מחוסר היכולת לעזור. המחלה מאופיינת בכאבים כרוניים של שרירי הגוף, הגוררים קשת רחבה של תסמינים שנובעים בין היתר ממעגל העייפות והכאב בו שורה החולה.

התסמינים העיקריים של מחלת הפיברומיאלגיה הם כאבים מתמשכים ומפושטים באזורים שונים בגוף, מגרנות, נפיחות בבטן, בחילות חוסר שינה ומתח כללי. הסובלים מהמחלה מתלוננים רבות על כאבים באזורים משתנים, כמו: תחושת שריפה, תחושת נוקשות וחולשה בשרירים המזכירה ״שפעת״. בנוסף, החולים סובלים מתשישות, מתח ובשל כך נוטים לעצבנות, חרדה, דכאון, קושי בריכוז, זיכרון ירוד ושינויים חריפים במצבי רוח.

הרפואה הטבעית מציעה טיפול יעיל שמקל משמעותית על החולים בפיברומיאלגיה. הטיפולים מעלים את מצב הרוח של המטופלים, מסייעים לו להתמודד עם הכאבים וכמובן מחלישים אותם הן מבחינת הכמות והן מבחינת הרמה. במקרים רבים, הטיפול יכול להעלים את הכאב לחלוטין, ולאפשר לחולה לחזור לאורח חיים תקין ולפעילות מלאה.

הרפואה הקונבנציונלית מתקשה להתמודד עם בעיית הפיברומיאלגיה, הן מבחינת האבחנה והן מבחינת הטיפול. לרב, מציעים הרופאים המערביים תרופות של משככי כאבים או מנגד תרופות פסיכיאטריות, היות ואינם יודעים לסווג את מגוון התלונות שפורש בפניהם המטופל. בכך, הכאבים אינם נעלמים והמטופלים זוכים לעוד תסכול וחוסר אונים, כמו גם תלות בתרופות ותופעות לוואי שהן יוצרות.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על פיברומיאלגיה ודרכי הטיפול והמניעה הטבעיות והאפקטיביות הניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס. סובלים מפיברומיאלגיה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בפיברומיאלגיה, מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• מתחים גופניים ונפשיים
  • כאבים ושרירים תפוסים
  • מתח וסטרס
  • תשישות ועייפות
  • דיכאון וחרדה
  • כאבי ראש
  • כאבי בטן
  • שלשול ועצירות
  • הפרעות שינה

לטיפול הטבעי בפיברומיאלגיה יתרונות משמעותיים רבים, ביניהם:

• בהתמדה סבלנית ונחושה, הטיפולים הטבעיים עשויים לסייע ואף להעלים את תסמיני המחלה.
  • הטיפולים הנם טבעיים לחלוטין ונטולי תופעות לוואי.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר, ומסייע לטפל לא רק במחלה אלא גם בחולשה, המתח וחוסר האיזון שקדמו לה.
  • הטיפול מאפשר לאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו), ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.
  • לימוד של דרכי התרגעות והרפיה מקנים למטופל כלי ריפוי עצמי רב עוצמה להתמודדות טובה יותר עם מצבי כאב ומניעתם.

מחקרים ומידע העשרה

לפניכם מספר קטעים המעידים על האפקטיביות של הטיפול הטבעי במחלת הפיברומיאלגיה, ומדוע מומלץ לחולים לפנות לרפואה הטבעית בכדי לחזור לתפקוד תקין ביומיום:

• הנשים שמתייחסים אליהן כאל היסטריות ומדוכאות, 24.03.14, הארץ
  • באופן טבעי: להתגבר על פיברומיאלגיה ללא תרופות, 12.05.15, ynet
  • טיפולים טבעיים לסובלים מפיברומיאלגיה, fms
סובלת מפיברומיאלגיה ומחפשת טיפול טבעי? פנה עכשיו!