סובל מעייפות ומחפש טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בעייפות כרונית

מגוון טיפולים טבעיים שיחזירו לכם את האנרגיות לחיים!

אנשים רבים מרגישים בתקופות מסוימות עייפות וחוסר אנרגיה. אחת הסיבות העיקריות לתחושה זו נובעת מתפריט יומי ותזונה לקויה. במקרים אחרים כדאי לערוך בדיקה צואה ולבדוק האם סובלים מנגיף פטרייתי בשם קנדידה.

כיום ידועות כ-30 מחלות שתסמיניהן כוללים תחושת עייפות כרונית, שנמשכת חצי שנה או למעלה מכך, בלא הפוגה. אחת ממחלות אלה נקראת תסמונת העייפות הכרונית. הגורם למחלה זו טרם התגלה, למרות שהיא נפוצה יחסית. עייפות שורה באופן טבעי בשעות החשיכה, בעקבות הפרשת מלטונין, וחוסר איזון של הורמון זה, עשוי להוות אחד הגורמים לתשישות. בנוסף, פעילות פיזית או מנטאלית מאומצת, מחלות שונות כמו תחלואת ל או, החלמה לאחר חולי ממושך, וחסרים תזונתיים, עשויים לגרום לעייפות מתמשכת. כמו כן מצבים נפשיים שונים כדוגמת דיכאון עשויים להתבטא גם בתחושת עייפות מתמדת.

עייפות כרונית, היא כזו שאינה מופגת בשינה, ונמשכת לאורך תקופה לא קצרה, באופן קבוע, שמפחית את יכולתו של המטופל ליהנות מחייו ולתפקד באופן מיטבי. העייפות עשויה להיחוות כתחושת חוסר אנרגיה גופנית, נפשית או מנטאלית, כבדות והיעדר חיוניות.

בניגוד למה שניתן לחשוב, לא תמיד מי שסובל מעייפות כרונית ישן היטב. עייפות קשה עלולה לפגום באיכות השינה, ולהוביל למצב בו הבעיה הולכת ומוחרפת. בנוסף, חוסרים תזונתיים שגורמים לעייפות ואינם מטופלים, עלולים אף הם להחמיר ולגרום לתת תזונה והפרעות שונות, שחלקן חמורות. יש לזכור כי עייפות מהווה סיכון בפעילויות מסוימות כמו נהיגה והפעלת מכשירים חדים או מסוכנים. בנוסף, לעייפות כרונית השפעות שליליות על תחומי חיים רבים, והשלכות שעלולות לפגום בתפקודו של האדם בעבודה, במשפחה ובחברה.

חשוב להבין כי אנשים הסובלים מעייפות כרונית, בין אם הם מסוגלים לתפקד ביום יום ובין אם מתקשים בכך, עשויים לחוש מגוון רחב של סימפטומים נלווים הנוצרים בעקבות העייפות, או מאידך קשורים לסיבה שבגללה העייפות הכרונית מתהווה. למשל: בעיות עיכול, מכאובים נפשיים וחוסר איזון במצבי הרוח, חוסר מוטיבציה ודיכאון, עצירות, דלקות פנימיות, ועוד.

במקרים רבים הרופא יפנה חולה שמתלונן על עייפות כרונית לבדיקות דם. אך ברוב המקרים תוצאות בדיקת הדם תקינה לחלוטין, אך תחושת העייפות וחוסר האנרגיה אינה נעלמת. במצבים אלה אין לרפואה הקונבנציונאלית דרכי התמודדות מועילות עם הבעיה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על עייפות כרונית ודרכי הטיפול הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מעייפות כרונית ? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

לטיפול טבעי בעייפות כרונית ישנם יתרונות רבים שהולכים ומוכרים לעת לעת על ידי הרפואה הקונבנציונלית והחולים עצמם. ריכזנו לפניכם כמה מהם:

• הטיפול מסייע לשיקום, חיזוק ושיפור המערכת החיסונית של הגוף.
  • הטיפול מסייע עורר בגוף את האנרגיה הטבעית המצויה בו, ומסייע בכך משמעותית לאדם הסובל מהעייפות הכרונית לתפקד בשגרת היומיום.
  • הטיפול מאפשר למזער מכאובים נפשיים כגון דיכאון, חרדה או מצבי רוח קיצוניים אשר לרב מופיעים בצד העייפות.
  • הטיפול מותאם בצורה אישית לכל מטופל.
  • הטיפול מבוסס על הבנה מעמיקה של שורש הבעיה, ובכך מסייע למנוע התפתחות של מחלות או בעיות נסתרות.
סובל מעייפות ומחפש טיפול טבעי? פנה עכשיו!