רוצה למצוא דרך להפסיק את הצינון? לחץ כאן!

טיפול בהתקררות

סובלים מהתופעה? הגיעו למרכז וגלו את שיטות הטיפול הטבעיות בבעיה!

התקררות או הצטננות היא מחלה הנובעת בדרך כלל מזיהום ויראלי ולעתים חיידקי בדרכי הנשימה העליונות. למרות ההרגשה הכללית הרעה והמציקה, ההצטננות נחשבת למחלת חורף קלה ועיקר הטיפול מתמקד בהקלה על הסימפטומים.

ההצטננות נגרמת על ידי סוגים רבים של נגיפים (השכיחים הם ממשפחת הרינוווירוסים והקורונה). עם זאת, יש לציין, שלמרות נוכחותם המאסיבית של נגיפים אלו באוויר, חלק מהאנשים שנחשפים אליהם מועדים יותר לחלות מאשר אחרים. חיזוק מערכת החיסון, איזון גופני ונפשי ושמירה על אורח חיים בריא, מפחיתים את הסיכוי להידבק במחלה.

הסימפטומים העיקריים של הצטננות כוללים גודש באף, נזלת, התעטשות, כאב גרון ושיעול. בנוסף, ייתכנו גם ליחה,  כאבי ראש,  עייפות וצמרמורות.

הטיפול בשונישין, סוג׳וק או צמחי מרפא מסייעים לשיפור והחלמה ממגוון מחלות ומכאובים הנובעים מהתקררויות, כמו: נזלת, שיעול, פוליפים, ברונכיט, אסטמה, דלקות,  דלקת גרון, עצירות, שלשול, כאב בטן, בעיות שינה, חולשה וכו', אך במקביל ידועים כמטפלים גם בבעיות כמו: הרטבות בלילה, חרדות, בעיות קשב וריכוז, בעיות התפתחות, היפראקטיביות ועוד.

לרפואה הקונבנציונאלית אין כיום טיפול אפקטיבי בהתקררות, כל שניתן לעשות הוא להפחית את הסימפטומים המטרידים של המחלה ולהקל החולה ע"י מתן שתייה מרובה, מנוחה, ושימוש במשככי כאבים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על ההתקררות ודרכי הטיפול והמניעה הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מהתקררות ? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

לשיטות טיפול טבעיות בהתקררות ישנם יתרונות רבים, ולהלן העיקריים שבהם:

• השיטות מותאמות לכל אדם לגופו, ועל כן ישנן שיטות המיועדות לילדים ושיטות המיועדות למבוגרים.
  • הטיפול מאפשר לענות על קשת בעיות רחבה, ומטפל גם בבעיות שהמטופלים אינם בהכרח מודעים להן.
  • הטיפול מתבצע ללא בדיקות פולשניות וללא החדרת חומרים מלאכותיים או כימיים לגוף, כמו כדורים, אנטיביוטיקה או תרופות.
  • הטיפול יורד לשורש הבעיה, ולא מטפל בסימפטומים של ההתקררות בלבד. במקרים רבים אנשים נוטים להתקרר הרבה אך אינם יודעים שהסיבה לכך היא חסרים שיש להם בגוף, זיהומים פנימיים, מערכת חיסונית חלשה ועוד.
רוצה למצוא דרך להפסיק את הצינון? פנה עכשיו!

Translate »