רוצה לשמוע עוד על התסמונת? לחץ כאן!

טיפול בתסמונת קדם וסתית

מגוון שיטות טבעיות לטיפול מונע!

את מתעצבנת מכל דבר, צורחת על בן הזוג, מרגישה צורך לאכול יותר וגם הפצעון על הפנים לא עושה לך טוב. כן, הסימפטומים מוכרים, את לפני הווסת ואת כבר מכירה את התקופה הזו. ברפואה מדברים על תסמונת קדם וסתית: PMS premenstrual syndrome. בשונה מהרפואה הקונבנציונאלית שנוטה להתעלם מהבעיה, לרפואה הטבעית דרכי התמודדות מועילות ואפקטיביות ביותר.

לא נמצאה סיבה מדעית הגורמת לתסמונת זו. ההנחה היא כי שינויים הורמונאליים הגורמים לעלייה ברמה של אסטרוגנים, פרולקטים, ואלדוסטרון, עליה ברמה של FSH ורמות נמוכות של פרוגסטרון הם הגורמים לתסמונת. יש הרואים בשינויים כימיקליים, פסיכולוגיים ואף שינויים בתזונה כאחראים לתופעת התסמונת הקדם וסתית. תסמונת קדם וסתית היא תורשתית כך שאם האם סובלת מהתסמונת, קיים סיכוי גבוה שגם הבת תסבול ממנה.

הסימפטומים של התסמונת הקדם וסתית PMS כוללים: גודש בשדיים, תאבון מוגבר, הרגשת כבדות, בצקות, עליה במשקל, שלשולים, עצירות, כאבי שרירים, כאבי ראש, כאבי פרקים, בחילות, אי נוחות בבטן, כאבי בטן, עצבנות, כאבי גב, קשיי ריכוז, דיכאון, חרדה, הופעת פצעונים, עייפות ועוד. סימפטומים אלו הם הבולטים ואצל כל אישה יופיעו סימפטומים שונים ובעוצמות שונות.

הטיפול הטבעי בתסמונת הקדם וסתית עונה על קשת רחבה של בעיות. לא כל הנשים סובלות מכולן, ועל כן הטיפולים משתנים בהתאם לסוג הבעיה. בין הבעיות בהן מטפלת הרפואה הטבעית ישנן: בחילות, כאבי ראש, כאבי גב, רגישות יתר, דיכאון, גלי חום, גודש בשדיים, בצקות, עייפות, סחרחורות, טחורים, חרדה, שכחה, תאווה לאוכל, התפרצויות זעם או בעי, דפיקות לב, כאבי שרירים ועוד.

לרפואה הקונבנציונאלית אין כיום טיפול אפקטיבי בתסמונת הקדם ווסתית, מעבר למתן משככי כאבים סימפטומטיים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על התסמונת הקדם ווסתית ודרכי הטיפול והמניעה הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מתסמונת קדם וסתית? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

לטיפול הטבעי בתסמונת הקדם וסתית ישנם מספר יתרונות בולטים:

• היעדר חומרים מלאכותיים או כימיים כמשככי כאבים, שלרב מזיקים למערכות הפנימיות של הגוף ואף מובילים לבעיות אחרות.
  • התאמה אישית של סוג הטיפול לבעיות ממנה סובלת המטופלת.
  • מסייע יצירת איזון ושיווי משקל בין מערכות הגוף הנפשיות והפיזיות.
  • מאפשר הקלה ושיפור בתסמינים לטווח הרחוק.
  • מסייע לתפקד בשגרה ולאזן את הגוף כך שיוכל לגבור על התסמינים ואף להעלימם.
רוצה לשמוע עוד על התסמונת? פנה עכשיו!

Translate »