סובלת מאנדומטריוזיס ומחפשת טיפול טבעי? לחץ כאן!

אנדומטריוזיס

גלי את הפתרון הטבעי והבטוח לאנדומטריוזיס!

אנדומטריום Endometrium היא השכבה הפנימית המצפה את הדופן הפנימית של הרחם. במחלת האנדומטריוזיס מתפתחת רקמת אנדומטריום במקומות אחרים כמו: חצוצרות, חלל הבטן, שחלות, אגן ועוד. רירית האנדומטריום ממשיכה להתנהג כאנדומטריום גם אם היא ממוקמת במקום אחר וכפופה למחזור, היא מתעבה ומדממת בווסת. הדם באנדומטריום האקטופי (המצוי במקום שאינו במקומו הטבעי) מגרה את האזור ועשוי לגרום לכאבים קשים. דם כלוא המצטבר באזור האנדומטריום האקטופי יכול ליצור ציסטות, דלקות, הידבקויות וכאבים חזקים בעיקר בעת הוסת. אנדומטריוזיס בשחלות או בחצוצרות יכול להביא לבעיות פוריות. לרפואה הטבעית דרכים מועילות לפתור את הבעיה מן השורש.

הסיבות לאנדומטריוזיס אינן ידועות, אך הסברה היא שהן קשורות כנראה למערכת ההורמונאלית ולמערכת החיסון. קיימת סברה שדם ווסת המכיל תאי אנדומטריום, זורם אחורה מהרחם לכיוון החצוצרות, ושם התאים מתיישבים ומתרבים. תיאוריה אחרת אוחזת בדעה שבחלל הבטן ישנם תאים עובריים, היכולים להפוך לתאי אנדומטריום בהינתן גירוי מסוים.

אנדומטריוזיס יכולה להתבטא בדרגות חומרה שונות, ובדרך כלל מחריפה עם הזמן. אנדומטריוזיס מתאפיינת כאמור בכאבי ווסת בדרגות חומרה שונות, המופיעים גם במקומות לא שגרתיים. תסמין אופייני נוסף הנו דימומים רחמיים קשים בווסת או אף שלא בווסת, וכן דימום מהאף בעת הווסת. המחלה מתגלה לעיתים בעקבות בעיות פוריות, במהלך הבירור הרפואי. בין סיבוכי המחלה ניתן למנות כאבים בעת מגע מיני, בעיות שונות בשלפוחית השתן, הפרעות במערכת העיכול, ופגיעה בפוריות.

בין סיבוכי המחלה ניתן למנות כאבים בעת מגע מיני, בעיות שונות בשלפוחית השתן, הפרעות במערכת העיכול, ופגיעה בפוריות.לרוב המחלה מטופלת רק באופן סימפטומטי על ידי מתן משככי כאבים. בנוסף, ניתנים טיפולים הורמונליים במטרה לדכא את ביוץ לאורך זמן ובכך להשיג דיכוי זמני של מחלה, אך הם כרוכים בתופעות לוואי מרובות. אפשרות נוספת היא ניתוח להסרת הנגעים, שעשוי להקל על סימפטומים לתקופה מסוימת.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על מחלת האנדומטריוזיס ודרכי הטיפול והמניעה הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מאנדומטריוזיס ? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

סובלת מאנדומטריוזיס ומחפשת טיפול טבעי? פנה עכשיו!

Translate »