סובל מאבנים בכליות וזקוק לייעוץ מקצועי? לחץ כאן!

טיפול באבנים בכליות

גילית שיש לך אבנים בכליות? אל תחכה ובוא למצוא פתרון טבעי לבעיה!

אבנים בכליות הן תופעה שנוצרת בעקבות מלחים המופרשים בשתן ומתגבשים, כשבמרבית המקרים יתלווה לכך כאב עז, ובהמשך אף עלולה להיגרם אי ספיקת כליות וחסימת שתן.

במרבית המקרים נוצרות האבנים מסיבה שאינה ידועה (idiopathic hypercalciuria). מצב זה יכול לנבוע מתורשה- הפרשה מוגברת של סידן בשתן ופעילות מוגברת של ויטמין D. או חוסר בוויטמין D שגורם לכך שמינרלים אינם נספגים לעצם ומופרשים בשתן.
סיבה נוספת להיווצרות אבנים היא צריכה מוגברת של בשר ודגים (Hyperuricosuria).
גורם נוסף להיווצרות האבנים הוא מחסור בציטראט – חומר בשתן שתפקידו מניעת יצירת אבני סידן (Hypocitraturia). בנוסף תופעה זו של אבנים בכליות יכולה לנבוע גם מהתייבשות, תזונה לא נכונה או לא מאוזנת, יתר פעילות של בלוטת התריס, מחלות של המעי הדק, מחלות ממאירות, ושימוש לא נכון בתרופות.

התסמינים העיקריים של אבנים בכליות הנם כאבים עזים ועוויתות באזור המותן ודימום בשתן, שלעתים מופיע בכמויות מיקרוסקופיות בלבד, הניתנות לזיהוי בבדיקות מעבדה אך לא בהכרח נראות לעין.  יתכנו גם הקאות, בחילות, ובמקרים של זיהום עשוי אף להופיע חום.

אבנים הקטנות מ-5 מ"מ אינן מטופלות, ברוב המקרים, ברפואה הקונבנציונאלית, והחולים מונחים לשתות הרבה, תוך תקווה שהאבן תצא מעצמה או תתמוסס, מה שלא תמיד קורה. במקביל, החולים מקבלים טיפול סימפטומטי: תרופות משככות כאבים ואנטיביוטיקה במקרה ומתפתח זיהום.  אבנים הגדולות מ 6 מ"מ  מטופלות באמצעות גלי על-קול המפוררים אותן, בשילוב עם החדרת מכשיר דמוי טלסקופ דרך דרכי השתן לעבר הכליה, על מנת לשלוף את הפירורים. באבנים גדולות במיוחד, יתבצע ניתוח לריסוקן והסרתן. בכל מקרה, מדובר בטיפולים סימפטומטיים או חודרניים, שאינם כוללים היבט מניעתי, ולכן התופעה עלולה לחזור על עצמה.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על בעיה זו ודרכי הטיפול הטבעיות והאפקטיביות בה, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית סובלים מאבנים בכליות? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי באבנים בכליות טומן בחובו יתרונות מגוונים, כמו:

• מסייע טיהור הגוף מהאבנים בצורה טבעית דרך השתן, ללא החדרת חומרים מלאכותיים וללא צורך בניתוח.
  • מסייע לשיקום של המערכת הפנימית וניקוייה מרעלים וזיהומים שלא תמיד ידועים לאדם החולה.
  • מאפשר שינוי אורח החיים והפיכתו לכזה המותאם למצב החולה, במטרה לשפר את איכות חייו ולמנוע התפתחותן של בעיות נוספות.
  • מסייע להשגת פתרון לטווח הרחוק שמהווה גם טיפול מנע.
סובל מאבנים בכליות וזקוק לייעוץ מקצועי? פנה עכשיו!

Translate »