סובל מכאבי גב וזקוק לייעוץ מקצועי? לחץ כאן!

טיפול בכאבי גב

מגוון שיטות טבעיות ויעילות לטיפול בכאבים!

כאבי גב מתרחשים באזורים שונים של הגב, ומשתנים בעוצמתם ותדירותם. כאבי גב הם תופעה נפוצה הרווחת בעיקר בקרב האוכלוסייה הבוגרת, וקשורה לסיבות שונות ביניהן: לחץ ומתח, יציבה לא נכונה, חולשה בעצמות ועוד. הרפואה הטבעית נמצאה כאחד מהפתרונות היעילים ביותר לכאבים אלו.

כאבי גב הם הכאבים הנפוצים ביותר שמורגשים אצל כ-80% מהאוכלוסייה, ברמות שונות. כאבי גב מתפרשים על אזורים שונים או כמה מהם: גב תחתון, גב עליון, עמוד השדרה, שכמות ועורף. הכאבים פוגעים משמעותית באיכות החיים של הסובלים מהם, ואף מגבילים את הפעילות היומיומית בהרבה מקרים. כאבי הגב יכולים להיות חדים ואקוטיים, ועשויים להקרין לרגליים ולישבן. הכאב הנפוץ ביותר הוא מה שקרוי ״גב תפוס״, אך הסיבות לו שונות ורבות.

במרכז לרפואה טבעית Wellness, אנו מעניקים קשת טיפולים רחבה לבעיה הנפוצה של כאבי גב. הטיפולים שלנו מבוססים על יצירת איזון בין מערכת הגוף למערכת הנפש, הפגת מתחים ויצירת אורח חיים בריא שמאפשר תפקוד תקין ביומיום. הטיפולים השונים שמוענקים לבעיה יכולים להיות דיקור סיני המחזק אברים פנימיים שקשורים לכאבי גב כמו כליות וכבד ותוספי תזונה המחזקים את השרירים והעצמות.

תסמיני הבעיה

כאבים חוזרים ונשנים באחד מאזורי הגב.

הסיבות שמביאות לכאבי גב הן רבות, ומשתנות מאדם לאדם. על כן, הטיפולים השונים לפי הרפואה הטבעית מטפלים בשיכוך כאבי הגב אך חשוב מכך, הם מרפאים את הבעיה השורשית שמייצרת אותם, שעשויה להיות: וסת חזקה, מערכת חיסונית חלשה, חוסר איזון נפשי, מתח וחרדה, דלקות, חוסר איזון הורמונאלי ועוד.

לטיפולים טבעיים בכאבי גב ישנם יתרונות רבים, ולהלן העיקריים שבהם:

• הטיפול מסתכל על הגוף בצורה הוליסטית, מקשר את הכאב לבעיות רחבות יותר, ועל כן מעניק לגוף ריפוי וטיפול יסודי.
  • הטיפול מבוסס על הנחת היסוד כי בני אדם סובלים מסימפטומים דומים, אך מסיבות שונות שגוררות אותן. לפיכך, כל מטופל מקבל את הטיפול המתאים לו, על סמך אבחנה אינדיבידואלית.
  • הטיפול אני מחדיר לגוף חומרים זרים, מלאכותיים או כימיים, ועל כן אינו גורר תופעות לוואי ולא מזהם את המערכת הפנימית.
  • האבחון ההתחלתי מאתר לרב בעיות שהמטופל אינו מודע אליהן, ובכך מונע התפתחות של בעיות ומכאובים נוספים.

מחקרים ומידע העשרה

ריכזנו לפניכם מספר כתבות המעידות כיצד טיפולים טבעיים כמו דיקור סיני או צמחי מרפא מהווים פתרון יעיל לאנשים הסובלים מכאבי גב, על כל סוגיהם:

• יותר מתרופות: דיקור מקל על כאבי גב לזמן ארוך, 25.09.06, ynet
  • דיקור סיני – הטיפול היעיל ביותר לכאבי גב תחתון לפי מחקר חדש, dikur
  • כאבי גב - טיפול בכאב גב, chinese-med
סובל מכאבי גב וזקוק לייעוץ מקצועי? פנה עכשיו!

Translate »