סובל מדלקת באוזניים ומחפש טיפול? לחץ כאן!

טיפול בדלקות אוזניים

הגיעו לייעוץ ואבחון ונמצא עבורכם את הפתרון הנכון!

גם אם אתם לא זוכרים בוודאי סבלתם לפחות פעם אחת מדלקת אוזניים בגיל מוקדם. הסיבה לכך טמונה בעובדה כי דלקות אוזניים מופיעות בעיקר בגיל הילדות ושכיחות מאוד בקרב ילדים ותינוקות עד גיל 3 עד 4.

הספרות הקלינית מדווחת על כמה גורמים פוטנציאליים להיווצרות דלקת אוזניים של האוזן התיכונה:

• תזונה – מוצרים המגרים את הריריות כגון: מוצרי חלב, בוטנים ובננות, העלולים לתרום להופעתן של דלקות אוזניים בקרב ילדים.
  • לגימת נוזלים ושתייה בשכיבה – תינוקות וילדים רבים מרבים לשתות בשכיבה על הגב. מאחר וקיים קשר הדוק בין אוזן, גרון ואף – קיים סיכון שנוזלים שהילד שתה בעת ששכב, ינדדו אל עבר האוזן וייצרו דלקת אוזניים.
  • מוצץ – מציצת מוצץ במשך זמן רב מעלה את ההסתברות ללקות בדלקת אוזניים מסוג זה.
  • עישון – עישון סיגריות בסביבת הילד עשויה להוביל להתפתחות דלקת אוזניים של האוזן התיכונה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. אם אתם או ילדיכם סובלים מדלקות אוזניים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

תסמיני הבעיה

ממחקרים שנערכו עולה כי לפחות 35% מהילדים והתינוקות אשר מגיעים לרופא הילדים בשל תלונות על חום, סובלים מהופעת דלקת אוזניים. אך עד כמה שדלקות אלו שכיחות בקרב ילדים, הן גם פוקדות מבוגרים רבים.

ילדים הסובלים מהופעת דלקת אוזניים של האוזן התיכונה הופכים עייפים יותר, חלק סובלים מירידה באיכות השמיעה שיכולה לעכב את התפתחותם הקוגניטיבית, הם נוטים לחוסר שקט, לבכי, כאבי ראש, הצטברות נוזלים מאחורי עור התוף, פעמים רבות יסבול הילד מחום, מנזלת ומשיעולים.

דלקות אוזניים מאופיינות בתסמינים המשתנים מאדם לאדם, וכוללות תופעות מטרידות ואף כואבות כמו: נזלת, הצטננות, בחילות, שלשולים, חום, הקאות, הפרשות מהאוזן, מוגלה ועוד. בנוסף לכך שהטיפול הטבעי בדלקת אוזניים מרפא ומשכך את התופעות הללו, הוא גם מונע סיבוכים שעלולות להסתיים בקריעת עור התוף, פטריות, ירידה באיכות השמיעה ובמקרים קיצוניים שיתוק של אברי הפנים ו/או זיהום חלקי במוח.

ריכזנו עבורכם את היתרונות הבולטים שבטיפול טבעי לדלקות אוזניים:

• הטיפול אינו כולל אנטיביוטיקה, אשר לרב אינה יעילה, מחלישה את המערכת החיסונית וגוררת בעיות רפואיות אחרות.
  • הטיפול מותאם לכל מטופל בנפרד, ומציע מענה מיוחד המותאם לילדים.
  • הטיפול מציע הן ריפוי והן מניעה.
  • באמצעות הדיקור, ההחלמה היא הוליסטית וקושרת בין כלל מערכות הגוף.
  • הטיפול הטבעי כולל תפריט תזונה נכונה ומכוון לניהול אורח חיים בריא.
סובל מדלקת באוזניים ומחפש טיפול? פנה עכשיו!

Translate »