סובל מריפלוקס? לחץ כאן!

טיפול בריפלוקס

גלו את הדרך הטבעית והבריאה להתמודדות עם הריפלוקס

ריפלוקס הוא מצב בו תוכן הקיבה או חומציות הקיבה ולעיתים אף מיץ מרה, מכיס המרה, חוזרים במעלה הושט לעיתים עד הפה או האף. במצב כרוני, יש סכנה שרירית הושט תיפגע ותעבור תהליך דלקתי. הדבר עלול להביא להיצרות הושט ולהגברת הסיכון לסרטן ושט.

bigstock-depression-teen-girl-cried-lon-27260714 (1)

הריפלוקס נגרם על ידי זיהום של חיידק הליקובקטר פילורי ולעיתים בשל התפשטות אגרסיבית של קנדידה. בנוסף, תזונה קלוקלת שמתעכלת לאט, מהווה גורם נוסף לבעיה. מדובר בתופעה שכיחה למדיי בעולם המערבי, ונשים בהיריון כמו גם אנשים בעלי עודף משקל מועדים יותר ללקות בה.

התסמינים האופייניים לריפלוקס הנם עליית מזון בלתי מעוכל ונוזלים חומציים מהקיבה לחלל הפה ולעתים גם לאף, תחושת שריפה ברום הבטן, צריבה מאחורי הסטרנום – עצם החזה, בעיקר אחרי אכילה ובזמן שכיבה, ריח רע מהפה, שיעול כרוני, שיהוקים, כחכוח וצרידות.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. אם אתם סובלים מריפלוקס ומצרבות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בריפלוקס מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• צרבות
  • בחילות והקאות
  • גיהוקים
  • כאבים ותחושת שריפה ברום הבטן
  • איזון רמות הרעב
  • שיפור התפקוד הכללי של מערכת העיכול כולה
  • שחרור אנרגטי ונפשי
  • אימוץ אורח חיים בריא ומאוזן.

לטיפול הטבעי בריפלוקס ובצרבות יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• בעוד הטיפול הקונבנציונאלי נעשה על ידי סותרי חומצה, שאמנם מפיגים את הסימפטומים אבל דווקא מסייעים להתרבות החיידק או הפטרייה, הטיפול הטבעי אינו מתערב ישירות במאזן הPH בקיבה, אלא עושה שימוש בכוח הריפוי הטבעי של הגוף, על מנת להתגבר על הבעיה.
  • צמחי המרפא ותוספי התזונה הנם טבעיים לחלוטין ונטולי תופעות לוואי.
  • הטיפול הנו מהשורש, ולכן מסייע לא רק במצב האקוטי, אלא גם למניעה ארוכת טווח של התופעה.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר.
  • הטיפול מסייע לאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו), ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.
סובל מריפלוקס? פנה עכשיו!