סובלת מקנדידה ומחפשת טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בקנדידה

כל מה שרציתם לדעת על קנדידה ואיך ניתן להילחם בבעיה!

קנדידה היא פטריית שמר המצויה באוכלוסיית החיידקים הנמצאים במעיים ומהווים את פלורת המעיים. הפטרייה עלולה להפיץ חומרים אלו בכמויות ובריכוזים מסוכנים ולהפוך מצורתה הטבעית התקינה כשמר, לפטרייה תוקפנית הפוגעת במערכת העיכול.

אנשים רבים מסתובבים פרקי זמן ארוכים מדי, בלתי מטופלים, משום שהם מגבילים את עצמם לטיפול סימפטומטי אשר תכליתו הדיפת התסמינים ולא ריפוי מוחלט ותיקון יסודי. קיימות מספר אסכולות טיפוליות, אשר מיישמות בפועל את הטיפול המשולב והראייה הכוללת, רפואה סינית, רפואת צמחים מערבית וכן רפואה אינטגרטיבית, אשר מוצאת את הטיפול האופטימלי ואינה מגבילה עצמה לנישה טיפולית אחת.

שימוש יתר באנטיביוטיקה, גלולות למניעת הריון, תרופות נוגדות חמצון, מזון מהיר וזיהום הסביבה מחלישות את המערכות החיסונית ויכולות ליצור סביבה מתאימה להתפתחות פטריית הקנדידה. סיבה נוספת להתפתחות הקנדידה מצורת שמר לצורה תוקפנית המצמיחה שורשים המתפשטים במהירות היא הדברת המזונות הגדלים בשדה וזוכים לכמויות רבות של ריסוס בחומרים מסוכנים.

כאשר הקנדידה הופכת לתוקפנית היא מנצלת את כל יסודות המזון החיוניים כגון ויטמינים ומינרלים, מותירה לגוף האדם מעט מאוד חומרים בסיסיים להתקיימות ובכך מחלישה גם את המערכת החיסונית.

תסמינים

במערכת העיכול, עשויים להופיע עצירות, שלשול, גזים, נפיחות וכאבי בטן, קוליטיס, ריח רע מהפה, אולקוס, צרבת ואלרגיות למזון. כמו כן, יכולים להופיע נגעי עור שונים כדוגמת אקזמה, גרד, הפרשות עוריות ודלקות נשנות. סינוסיטיס, נזלת כרונית, קדחת השחת ודלקות עיניים מהווים אף הם חלק מתסמיני הקנדידה. פטרת יכולה להיגרם בלשון, בנרתיק, בכפות הרגליים ובאזורים נוספים בגוף. הקנדידה עלולה לפגוע בתפקוד המיני ובמערכת הפוריות אצל נשים וגברים כאחד, ובקרב ילדים היא עשויה לעורר היפראקטיביות, רגזנות וקשיי קשב וריכוז. בנוסף, לקנדידה עשויה להיות השפעה נפשית שלילית, שבאה לידי ביטוי בדיכאון, ירידה בזיכרון, אי שקט ומצבי רוח מתחלפים.

הטיפול הקונבנציונלי בקנדידה מתבסס על שימוש בתכשירים אנטי-פטרייתיות מקומיים. אולם טיפול מקומי זה הנו סימפטומטי בלבד, ואינו יכול למגר באופן מוחלט ומוצלח את הפטרייה.

קנדידה בנרתיק

קיימים מקרים בהם הפטרייה עשויה לצאת משליטת מערכת החיסון וחיידקי המעיים ולפלוש לכל מיני אזורים בגוף, דרך מערכת הלימפה.

ככל שתהיה ירידה באוכלוסיית החיידקים "הטובים" בגוף,כתוצאה משימוש רב באנטיביוטיקה, הרגלי תזונה לקויים,שימוש בגלולות למניעת הריון, כך גדל הסיכוי שהפטרייה תתפשט. פטריית שתמצא בנרתיק, תבוא לידי ביטוי בפטרת בציפורניים, פטרת בלשון, ירידה באנרגיה, נטייה לכאבי ראש, בעיות עיכול, נשירת שיער, ירידה בזיכרון, הפרשות, ריח רע מהנרתיק, גרד ואודם בנרתיק.

מה ניתן לעשות על מנת למנוע המצאות הפטרייה בנרתיק

ראשית מומלץ להימנע מיחסי מין, נוכחות נוזל זרע מעודדת את התפתחות הפטרייה. יש להימנע מלבישת בגדים צמודים או גרביונים, אשר יעודדו הזעת יתר, מומלץ להימנע משימוש בתחתוניות מבושמות, מומלץ להקפיד על תזונה מאוזנת, להרבות באכילת ירקות, יוגורט ביו המשמש מצע להתפתחות חיידקים פרו ביוטיים, מזונות מועשרים בדגנים. שימוש בתוספי תזונה כדוגמת פרוביוטיקה יתרום לשיפור מאזן החיידקים ה"טובים" בגוף.

הטיפול ברפואה הקונבנציאולית

הרפואה הקונבנציונאלית על פי רוב אינה בנויה לקחת מספר סימפטומים אשר מופיעים אצל אותו אדם וליצור מבט כולל רב מערכתי, אשר ימצא מכנה משותף לכל התסמינים השונים. למשל, אם מופיעה פטרת וגינאלית ובו זמנית קיימת פטרת אשר צצה על גבי העור, משימת הטיפול תחול בדרך כלל על שני רופאים, גניקולוג ורופא עור, למרות שהסיבה לפיה פטריות, שהן פרזיט, כמו פרזיטים רבים אשר חיים בגופנו, משגשגת על פי רוב כתוצאה מהיחלשות מערכת החיסון, לכן במקרים של הופעת מספר סימפטומים במקביל, מוטב להביט על הדברים בצורה כוללנית ולנסות למצוא אלטרנטיבה טיפולית המחזיקה בגישה אחרת, גישה אשר מסתכלת על הגוף כמכלול שלם ומחפשת לחדור לעובי הקורה על מנת להגיע לשורש הבעיה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. אם אתם סובלים מהתסמינים האופייניים לקנדידה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול בקנדידה מסייע במניעה וריפוי של מגוון תסמינים נלווים:

• מיגור זיהומים פטרייתיים וכרוניים בנרתיק, במפשעה, בעור ובציפורנים
  • אלרגיות בדרכי הנשימה
  • פריחות אלרגיות בעור
  • בעיות במערכת העיכול
  • רגישות למזון
  • מיגור ומניעת זיהומים ויראליים תכופים

לטיפול הטבעי בקנדידה יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• בשונה מטיפול קונבנציונאלי, הטיפול הטבעי בקנדידה שומר על אוכלוסיית החיידקים הטובים במעי הגס ומחזק את מערכת העיכול, למניעה של הישנות התופעה.
  • העצמה אישית באמצעות אימוץ אורח חיים בריא, והרחבת הידע האישי לגבי עקרונות לאיזון וחיזוק הגוף.
  • הטיפול מגביר את המודעות שלנו לגופנו, מסייע בתהליכי שחרור רגשיים, ומעצים את החיבור של המטופל לעצמו.
  • הטיפול הנו טבעי לחלוטין.
סובלת מקנדידה ומחפשת טיפול טבעי? פנה עכשיו!