השאירו פרטים כאן ואנו נחזר אליכם בהקדם לחץ כאן!

טיפול בקנדידה – לחסל את הפטרייה!

טיפול מוצלח בקנדידה מתחיל בהבנת הבעיה ומתן פתרון אמיתי נגד פטריית השמר העקשנית.

אובחנתם כנשאים של קנדידה? פטריית השמר נמצאת בגופנו ויכולה להיות מטרד בלתי פוסק – אצנו יש לזה פתרון!
אבחון נכון וטיפול יעיל וממוקד מסייע לטפל בבעיה.

השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים

או התקשרו 073-2811041

אנשים רבים מסתובבים פרקי זמן ארוכים מדי, בלתי מטופלים, משום שהם מגבילים את עצמם לטיפול סימפטומטי אשר תכליתו הדיפת התסמינים ולא ריפוי מוחלט ותיקון יסודי. קיימות מספר אסכולות טיפוליות, אשר מיישמות בפועל את הטיפול המשולב והראייה הכוללת, רפואה סינית, רפואת צמחים מערבית וכן רפואה אינטגרטיבית, אשר מוצאת את הטיפול האופטימלי ואינה מגבילה עצמה לנישה טיפולית אחת.

במערכת העיכול, עשויים להופיע עצירות, שלשול, גזים, נפיחות וכאבי בטן, קוליטיס, ריח רע מהפה, אולקוס, צרבת ואלרגיות למזון. כמו כן, יכולים להופיע נגעי עור שונים כדוגמת אקזמה, גרד, הפרשות עוריות ודלקות נשנות. סינוסיטיס, נזלת כרונית, קדחת השחת ודלקות עיניים מהווים אף הם חלק מתסמיני הקנדידה. פטרת יכולה להיגרם בלשון, בנרתיק, בכפות הרגליים ובאזורים נוספים בגוף. הקנדידה עלולה לפגוע בתפקוד המיני ובמערכת הפוריות אצל נשים וגברים כאחד, ובקרב ילדים היא עשויה לעורר היפראקטיביות, רגזנות וקשיי קשב וריכוז. בנוסף, לקנדידה עשויה להיות השפעה נפשית שלילית, שבאה לידי ביטוי בדיכאון, ירידה בזיכרון, אי שקט ומצבי רוח מתחלפים.

קנדידה בנרתיק

קיימים מקרים בהם הפטרייה עשויה לצאת משליטת מערכת החיסון וחיידקי המעיים ולפלוש לכל מיני אזורים בגוף, דרך מערכת הלימפה.

ככל שתהיה ירידה באוכלוסיית החיידקים "הטובים" בגוף,כתוצאה משימוש רב באנטיביוטיקה, הרגלי תזונה לקויים,שימוש בגלולות למניעת הריון, כך גדל הסיכוי שהפטרייה תתפשט. פטריית שתמצא בנרתיק, תבוא לידי ביטוי בפטרת בציפורניים, פטרת בלשון, ירידה באנרגיה, נטייה לכאבי ראש, בעיות עיכול, נשירת שיער, ירידה בזיכרון, הפרשות, ריח רע מהנרתיק, גרד ואודם בנרתיק.

אנו מזמינים אתכם לטיפול טבעי, יעיל ואפקטיבי שניתן על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. אם אתם סובלים מהתסמינים האופייניים לקנדידה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

השאירו פרטים כאן ואנו נחזר אליכם בהקדם פנה עכשיו!