סובל מפיסורה ומחפש טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בפיסורה

הגיעו למרכז ונתאים עבורכם את הפתרון הטבעי והנכון!

פיסורה הינו סדק או קרע בעור הדופן של תעלת פי הטבעת וברירית המצפה של התעלה האנאלית של פי הטבעת. פיסורה גורם לכאב בזמן יציאות, לדימום ולעיתים גם לנפיחות של העור באזור פי הטבעת. לרוב פיסורה ניתנת לטיפול ביתי ולהחלמה תוך מספר ימים.

הגורמים להופעת פיסורה אינם ידועים, אך ההשערה היא כי הסדקים נגרמים כתוצאה של פציעה כגון: צואה קשה או שלשול ממושך. לעיתים הכאב כה חזק וגורם לעצירות.

על מנת להתמודד עם הבעיה, בראש ובראשונה חשוב לציין את טיפול ההידרוקולוניקס הטבעי, המשמש לשטיפת המעיים וניקוי רעלים, ומביא לתוצאות מרחיקות לכת ביעילותן בריפוי הפיסורה מהשורש. לא פחות חשוב מכך הוא הייעוץ התזונתי, וההנחיות לאורח חיים בריא, שמשפיעים רבות על תפקוד תקין של מערכת העיכול והמעיים, מונעים עצירות ולכן מאפשרים לפיסורה להירפא מאליה. בנוסף, ישולבו בטיפולי דיקור, על מנת לטפל בשורש הבעיה, ולפתור את מצב חוסר האיזון שגרם לכך מלכתחילה. כמו כן, יותאמו צמחי מרפא ברקיחה אישית, לנטילה פנימית ולמריחה חיצונית.

תסמיני הבעיה

התסמינים אופייניים לפיסורה הנם כאב עז בפי הטבעת, המתגבר בזמן היציאות, וכן דימום בעת מתן הצואה ואחריו. הפיסורה עלולה להביא לאנמיה בעקבות דימום כרוני בעת היציאות. בנוסף, הכאב והדימום בעת יציאות, עלולים לגרום לפחד וחשש, שמשפיעים לרעה על ההתרוקנות, ומעודדים עצירות, וזו בתורה, מחמירה את הפיסורה, באופן שגורם להידרדרות הולכת וגוברת.

במקרים שהפיסורה אינה מחלימה תוך שישה שבועות, היא הופכת לכרונית שיש צורך בטיפול. הסיבות לפיסורה הן בדרך כלל שילוב של עצירות כרונית, שלשולים כרוניים, או דלקת כרונית של פי הטבעת. ברפואה הטבעית קיימים טיפולים יעילים ולא פולשניים לפיסורה!

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הטיפולים הטבעיים בפיסורה, ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מפיסורה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בפיסורה מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• הפגת הכאבים בפי הטבעת
  • מיגור הגרד במקום
  • עצירות
  • דימום מפי הטבעת
  • סיוע להחלמת הפצעים באזור
  • שחרור אנרגטי ונפשי
  • העצמה אישית וחיזוק החיבור של המטופל לעצמו.
  • אימוץ אורח חיים בריא ומאוזן.

לטיפול הטבעי בפיסורה יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• הטיפול הטבעי מהווה תחליף אפשרי לצורך בהתערבות כירורגית, שעלולה לפגוע בספינקטר שבפי הטבעת ולגרום לאובדן שליטה על הצרכים.
  • בשונה מהטיפול הקונבנציונאלי בחומרים משלשלים, הגורם להתמכרות אליהם ולהתפתחות "מעי עצל", הטיפול הטבעי מסייע לחזק את מערכת העיכול ולשפר את הפריסטלטיקה, ללא תופעות לוואי או התמכרות.
  • הטיפול מסייע להגביר את המודעות שלנו לגופנו, מסייע בתהליכי שחרור רגשיים, ומעצים את החיבור של המטופל לעצמו.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר.
  • הטיפול מסייע לאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו) ומסתמך על כוח הריפוי הטבעי, ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.
סובל מפיסורה ומחפש טיפול טבעי? פנה עכשיו!