רוצה להשתחרר מהעצירות בדרך טבעית? לחץ כאן!

טיפול בעצירות

הגיעו למרכז וולנס ונסייע לכם לשחרר את העצירות!

עצירות הינה תופעה מוכרת ורווחת מאוד, הפוקדת לפחות כחמישית מכלל האוכלוסייה בעולם. עצירות פירושה פגיעה באחד התפקודים המשמעותיים ביותר בחיינו, פגיעה בתהליך המטבוליזם.

עצירות זוהי תופעה הנגרמת עקב חוסר יכולתו של הגוף לסלק גזים, רעלים ומזהמים מן הגוף החוצה, על כן אלו מצטברים בגוף ומביאים להתפתחות של חיידקים, ובמקרים קיצוניים גורמת להתפתחותן של מחלות. לרפואה הקונבנציונאלית אין דרכי טיפול אפקטיביות בשורש הבעיה, אלא רק מענה סימפטומטי באמצעות תרופות כימיות, אולם ברפואה הטבעית קיימים טיפולים יעילים ביותר לעצירות!

ישנם גורמים רבים לעצירות, ביניהם ניתן למנות את היחלשות שרירי רצפת האגן, טחורים, תזונה לקויה, סרטן המעי הגס, גוש צואתי חוסם, היעדר שינה וכן לחץ ומתח נפשי. בנוסף, תרופות מסוימות העלולות להביא לכדי עצירות, לרבות שימוש יתר במשלשלים, והיא עשויה להופיע גם כחלק מתסמונת המעי הרגיז, או להתלוות למחלות כמו פרקינסון, הפרעות בבלוטת התריס, סוכרת, טרשת נפוצה והרניה. זאת ועוד: עצירות יכולה להתלוות למצבים טבעיים בחיים, כמו היריון וגיל מבוגר.

מלבד הקושי ביציאות וההפחתה בתדירותן, ישנם תסמינים נוספים שעשויים להתלוות לעצירות, כדוגמת חום, כאבים ונפיחות בטן, עייפות, כאבי ראש, העדר תאבון וצואה קשה או יבשה. עצירות כרונית עלולה לגרום להיווצרותם של טחורים ופיסורה בפי הטבעת, ובמקרים קשים גם להוביל לחסימה צואתית, שעלול להיות מסוכן. שימוש תכוף במשלשלים, עשוי לגרום לתסמונת המעי העצל, מצב בו תפקודן התקין של המעיים תלוי לחלוטין בתרופות משלשלות. מצב זה פוגע במעי הדק באופן חמור, מחמיר את העצירות, ומביא לספיגה לקויה של ויטמינים.

לרפואה הקונבנציונאלית אין דרכים מועילות ועמוקות לריפוי התסמונת, מלבד טיפול תרופתי סימפטומטי על ידי משלשלים, שגורמים לרוב לתלות ולעיתים אף לנזקים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הטיפולים הטבעיים בעצירות, ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מעצירות? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול בעצירות מסייע גם במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות נלוות:

• טיפול ומניעה של תסמונת המעי הרגיז, גזים, נפיחות של הבטן, טפילי מעיים, בעיות עור, כאבי ראש, כאבים ומיחושים שונים, עייפות, קנדידה, חום ושפעת.
  • שחרור העצירות וניקוי המעי יעילים במקרים של טרשת נפוצה, זאבת (לופוס), סרטן ומחלת ניוון שרירים (מחלת "לו גריג").
  • תפקוד תקין של המעי מסייע בניקוי הגוף מאלכוהול ומסמים.
  • טיפול בניקוי רעלים מועיל לפני ואחרי צילום רנטגן שבו משתמשים בבריום כחומר ניגודי.
  • מניעה של סרטן המעי הגס.
  • שחרור אנרגטי ונפשי, המסייע במקרים בהם האדם חש "תקוע" מבחינה גופנית או רגשית.

לטיפול בעצירות יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• הטיפול מסייע לנקות את הגוף מרעלים כמו צואה ישנה, גזים, ריר שהצטבר וטפילים, שעלולים לגרום לתסמינים כמו נפיחות של הבטן, כאבי ראש, כאבי שרירים, אלרגיות, בחילה, עייפות,
  • מסייע לכאבים בגב התחתון, בעיות עור, פגיעה במערכת החיסון, ואף עשוי להביא ליצירה של תאים סרטניים.
  • הטיפול מפעיל את שרירי המעי הגס, משפר את התנועה הפריסטלטית ומקצר את זמן מעבר הצואה, וכך מסייע לפתוראת בעיית העצירות משורשה ולהועיל לתפקוד תקין של המעי לאורך זמן.
  • הטיפול מגביר את המודעות שלנו לגופנו ומסייע בתהליכי שחרור רגשיים.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה בריאים יותר: כשהמעי הגס נקי יותר, קל יותר לשים לב להשפעות של מזונות וחומרים שונים, ולהימנע מאלו שאינם מיטיבים עמנו.
רוצה להשתחרר מהעצירות בדרך טבעית? פנה עכשיו!