רוצה לטפל במעי הרגיז בשיטה טבעית? לחץ כאן!

טיפול במעי רגיז

גלו את הדרכים הטבעיות להתמודדות עם הבעיות!

תסמונת המעי הרגיז הינו הפרעה במערכת העיכול הבאה לידי ביטוי בהפרעה של תנועת המעיים. מעי רגיז הינו תופעה שכיחה ולא ידוע מהם הגורמים למחלה.

תסמונת מעי רגיז מאפיינת את כל מערכת העיכול, וגורמת לתסמינים של כאבי בטן, שלשול, נפיחות בבטן, עצירות והפרעות נוספות. במקרה של תסמונת מעי רגיז ההתכווצויות במעיים יהיו איטיות, מה שגורם למזון להיעצר ולצואה להפוך לקשה וליבשה. במקרה הפוך השרירים יפעלו בצורה מהירה, מה שיביא לגזים ולשלשול. לרפואה הקונבנציונאלית כמעט ואין דרכי טיפול אפקטיביות בתסמונת המעי הרגיז, אולם טיפולים טבעיים יעילים ביותר הם בהחלט בנמצא!

קיימים מספר גורמים לתסמונת מעי רגיז. לכל חולה יכול להיות מרכיב דומיננטי המהווה טריגר להופעת המחלה. בין הסיבות הנפוצות להיווצרות התסמונת ניתן למנות  כגון גורמים סביבתיים, גנטיים, נפשיים, השפעות הורמונאליות, וזיהומים במערכת העיכול.

תסמונת מעי רגיז הינה מחלה כרונית. הסימפטומים להופעת התסמונת שונים מאדם לאדם. רוב הסובלים מתסמונת מעי רגיז מתלוננים על כאבי בטן תחתונה לאחר ארוחה, כשבדרך כלל ההקלה בכאבים היא לאחר התרוקנות המעיים. בעת לחץ או מתח כאבים הכאבים עשויים להתחזק. אנשים הסובלים מתופעת המעי הרגיז יסבלו גם משלשולים או עצירות, בחלק מהמקרים משני המצבים לחילופין וכן מנפיחות בבטן. סימפטומים נוספים של מעי רגיז כוללים יציאות קשות, בעיקר בשעות הבוקר, שלאחריהן יכולות להופיע יציאות רכות המלוות בהפרשה של ריר, גיהוקים רבים, בחילות, חוסר תאבון, מצבי דיכאון, מצבי חרדה, עייפות, גזים ועוד. עוצמת הסימפטומים ותדירותם משתנה, ולרוב האבחנה של המחלה היא לאחר תלונות ממושכות המצביעות על הסימפטומים שצוינו

מצבי השלשול והעצירות לסירוגין, שאופייניים לתסמונת המעי הרגיז, עלולים לגרות את פי הטבעת ולגרום להופעת טחורים. הכאב, אי הנוחות והירידה באיכות החיים, עלולים להותיר השפעה נפשית משמעותית. 3 מתוך 4 מהחולים בתסמונת יחוו לכל הפחות התקף דיכאון אחד, ויותר ממחצית החולים יסבלו מהפרעת חרדה כללית. החרדה והדיכאון בתורם, עלולים להחמיר את התסמינים, והמצב עשוי להגיע לכדי הידרדרות מתמשכת.

לרפואה הקונבנציונאלית אין דרכים מועילות ועמוקות לריפוי התסמונת, מלבד טיפול תרופתי סימפטומטי. למקרי עוויתות מעי, רושמים הרופאים תרופות נוגדות התכווצות, למצבי שלשול יינתנו נוגדי שלשול ולעצירות – תרופה בשם זלמק, אשר מעודדת את פעילות המעי. במידה והחולה סובל גם מחרדה או דיכאון, יומלץ על טיפול תרופתי פסיכיאטרי.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על הטיפולים הטבעיים בתסמונת המעי הרגיז, ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מתסמונת המעי הרגיז? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול בתסמונת המעי הרגיז עונה למעשה על מגוון בעיות הקשורות בתופעה, שמפריעות לתפקוד תקין בחיי היומיום ומשתנות בעוצמתן מאדם לאדם. למשל: נפיחות בבטן, כאבי בטן והתקפי כיווצים, תשישות, צואה רירית, בחילות, צריבות, ריבוי גזים, שינויים קיצוניים במצבי הרוח, תחושת צרבת, חרדה, לחץ, שלשול, עצירות ועוד. בהתאם לתלונות המטופל והסימפטומים שהוא חווה, אנו מבינים את שורש הבעיה ומעניקים טיפול מקיף שמטרתו לשקם את תפקודו הטבעי של הגוף ולחזק את המערכת החיסונית.

לטיפול ברפואה טבעית כמענה לתסמונת המעי הרגיז ישנם יתרונות רבים, ולהלן החמישה העיקריים:

• הטיפול מעניק מענה לבעיות נסתרות הקיימות במערכת הפנימית של הגוף, שאינן מתגלות לרב דרך בדיקה ו/או טיפול של הרפואה המערבית.
  • הטיפול אינו מלווה בהחדרת חומרים כימיים או מלאכותיים אל הגוף, ולפיכך נקי מתופעות לוואי.
  • המענה הרפואי מותאם באופן פרטני לכל מטופל.
  • הטיפול מבוסס על שילוב בין מערכות שונות של הגוף: מערכות פנימיות, פיזיות ונפשיות, ולפיכך פועל לטפל בצורה מקיפה בחוסר התקינות שמביא לתסמונת המעי הרגיז.
  • הטיפול הטבעי מסייע לשקם את מערכת העיכול, להרגיע את הסימפטומים ובנוסף מהווה לעיתים טיפול מניעתי לשלל בעיות אחרות שעשויות להתפתח במידה ולא מודעים להן.
רוצה לטפל במעי הרגיז בשיטה טבעית? פנה עכשיו!