רוצה לשים סוף לגזים בשיטה טבעית? לחץ כאן!

טיפול בגזים

מוטרדים מהתופעה? הגיעו למרכז שלנו לייעוץ מקצועי

גזים היא תופעה לא נעימה, לא נוחה ומציקה. הגזים באים לידי ביטוי בנפיחות של הבטן, גיהוקים גרפסים ונפיחות מפי הטבעת. הגזים אינה מוגדרת כמחלה, אך היא תופעה שיוצרת הרבה עומס וקושי בתפקוד, בין אם נפשי ובין אם פיזי.

Man In Stomach Pain

גזים היא תופעה שכיחה הנובעת ממגוון סיבות, כמו: דיבור בשעת ארוחה, שתייה במהלך אכילה, בליעת אוויר בשל לעיסה מהירה ועוד. בממוצע, בני אדם בולעים בין ליטר ל-3 ליטרים של אוויר ביום, אולם הוא ברובו מועבר החוצה דרך הפה ובחלקו יורד במערכת העיכול ונפלט דרך הרקטום. רבים לא יודעים, אבל תופעת הגזים עשויה לנבוע מתזונה לקויה וחוסר איזון במערכת העיכול או תפקוד לקוי שלה.

התסמינים של גזים מתבטאים לרב בבטן נפוחה וקשה, נפיחות, גרפסים, גיהוקים ואף כאבי בטן. במידה ולא מטפלים בתופעת הגזים, מעבר למבוכה ו/או מטרד שהיא מקנה, היא עשויה להוביל לבעיות חמורות יותר במערכת העיכול משום שהיא עשויה לנבוע מכאלו ולהדליק נורה אדומה שיש צורך לטפל בהם. למשל: זיהומים במעי, קשיים בתפקוד הכבד ועוד.

לרפואה הקונבנציונלית אין מענה אפקטיבי תרופתי לגזים, והפתרון שהיא מציעה הינו לרב הקלה בסימפטומים על ידי תכשירים שסופחים את הגזים במעיים, כמו למשל קרבוסלין שהיא תרופה המבוססת על פחם. אולם, התרופות מטפלות בסימפטום ולא בשורש הבעיה, ולפיכך אינן מעלימות את התופעה.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על גזים ועל דרכי הטיפול והמניעה, הטבעיות והאפקטיביות, שניתנות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מגזים? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול הטבעי בגזים, מסייע גם במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• נפיחות בבטן
  • הפגת ריחות לא נעימים
  • כאבים ולחצים בבטן
  • עצירות
  • שלשול
  • שיפור התפקוד הכללי של מערכת העיכול כולה
  • שחרור אנרגטי ונפשי
  • אימוץ אורח חיים בריא ומאוזן.

לטיפול הטבעי בגזים יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• בעוד הטיפול הקונבנציונאלי מטשטש את הסימפטום בלבד, הטיפולים הטבעיים מטפלים בבעיה מהשורש, ולכן גם מונעים את הישנותה.
  • תוספי התזונה הנם טבעיים לחלוטין ונטולי תופעות לוואי.
  • לטיפולי ההידרוקולוניקס סגולות רפואיות מרחיקות לכת, והם מנסייעים לנקות רעלים מהגוף כולו ולמנוע את היווצרותן של מחלות חמורות בטווח הארוך.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר.
  • הטיפול מסייע לאזן את הגוף כולו, עובד עמו (ולא נגדו), ולכן גם תורם לחיוניות ולהעלאת רמת האנרגיה הכללית.

מחקרים ומידע העשרה

לפניכם מספר מאמרים המסבירים כיצד הרפואה הטבעית יכולה להעלים את תופעת הגזים בפשטות וביעילות, ללא שימוש בתרופות:

• סובלים מגזים?, ayahod
  • גזים: לא נעים, אבל יש דרכים להקל על המצב, 27.06.12, ynet
  • תסמונת המעי הרגיז: כל דרכי הטיפול ללא תרופות, 29.02.12, ynet
רוצה לשים סוף לגזים בשיטה טבעית? פנה עכשיו!