סובל מבעיות עיכול ומחפש טיפול טבעי? לחץ כאן!

טיפול בבעיות עיכול

נקו את גופכם מבפנים והילחמו בבעיות העיכול!

המשוואה היא פשוטה – מעיים נקיים זה חיים בריאים. זאת ניתן להבין מרשימת הבעיות המפתחות במעיים ובמערכת העיכול. צינור העיכול מהווה את אחד האזורים בגוף אשר פתוחים וחשופים לסביבה החיצונית.

מערכת העיכול שלנו, ובראשה המעיים (המהווים את רוב אורכו של צינור העיכול), חשופה להיווצרות בעיות ומהווה נקודת התחלה לבעיות רבות – בשיעור רב יותר מאזורים אחרים בגוף. בעיות אין ספור קשורות לתפקוד המעיים: החל מכאבי בטן עזים, מעי רגיז, לחץ דם, כולסטרול גבוה ועד אפילו להיווצרות סרטן המעי הגס. חלק מחיידקי המעיים יודעים לזהות הזדמנויות: הם אינם מעוררים בעיות בשגרה, אך כשהגוף ומערכת החיסון חלשים (עקב זיהום במקום אחר, למשל), הם עלולים לתקוף ולעורר בעיות. ברגע זה, במעיים שלך נמצאים קילוגרמים של רעלים שהצטברו מהמזון, מזיהום האוויר ומהסביבה בה אתה חי. הרעלים האלו אחראים לתחלואים הגופניים והנפשיים שלך. ניתן לטפל בבעיות העיכול באמצעים אפקטיביים ויעילים!

ישנן סיבות מגוונות להיווצרותם של בעיות עיכול, כאשר הנפוצות שבהן קשורות לזיהומי מעיים שונים, הנגרמים על ידי חיידקים, וירוסים, טפילים ופטריות. בין המזהמים הנפוצים ניתן למנות את הקנדידה וחיידק ההליקובקטר פילורי.

בעיות עיכול באות לידי ביטוי בכאבי בטן, עצירות, שלשולים, בחילות, הקאות, צרבות, שיהוקים וגיהוקים, גזים ותחושת אי נוחות כללית לאחר ארוחות. סיבוכים רבים עלולים להתפתח כתוצאה מבעיות מעיים: כאבי בטן עזים, תסמונת המעי רגיז, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, בעיות ספיגה וחסרים תזונתיים, כיבי קיבה, מחלות זיהומיות כרוניות של מערכת העיכול ואפילו סרטן.

הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת בבעיות עיכול הנגרמים מזיהומים במערכת העיכול באמצעות אנטיביוטיקה. הבעיה היא, שהאנטיביוטיקה ממגרת לא רק את המזהמים, אלא גם את החיידקים הטובים, ולכן מגבירה את הסיכון להישנות התופעה.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על בעיות העיכול, ועל דרכי הטיפול הטבעיות בהן, שמיושמות על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים מבעיות עיכול? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון *9910 לתיאום מועד לטיפול.

הטיפול במערכת העיכול מסייע במניעה וריפוי של מגוון בעיות ומחלות:

• תסמונת המעי הרגיז
  • גזים
  • עצירות
  • צרבות
  • שלשול
  • טחורים
  • נפיחות של הבטן
  • טפילי מעיים
  • בעיות עור
  • כאבי ראש
  • עייפות
  • קנדידה
  • שחרור אנרגטי ונפשי, המסייע במקרים בהם האדם חש "תקוע" מבחינה גופנית או רגשית.
  • העצמה אישית וחיזוק החיבור של המטופל לcenter שלו.

לטיפול הטבעי בבעיות עיכול יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• הטיפול מסייע לנקות את הגוף מרעלים כמו צואה ישנה, גזים, ריר שהצטבר וטפילים, שעלולים לגרום לתסמינים כמו נפיחות של הבטן, כאבי ראש, כאבי שרירים, אלרגיות, בחילה, עייפות, כאבים בגב התחתון, בעיות עור, פגיעה במערכת החיסון, ואף להביא ליצירה של תאים סרטניים.
  • הטיפול מסייע לאזן את המעי הגס, הקיבה ומערכת העיכול בכללותה, שמהווה היבט מרכזי בתפקוד הכללי של הגוף בשלמותו. בעיות העיכול מטופלות משורשן, מה שמאפשר תפקוד תקין ועיכול קל לאורך זמן.
  • הטיפול מסייע להגביר את המודעות שלנו לגופנו, מסייע בתהליכי שחרור רגשיים, ומעצים את החיבור של המטופל לעצמו. מערכת העיכול מהווה את מרכז הגוף והריפוי שלה משפר את חיבור המטופל ל center שלו.
  • הטיפול תומך באימוץ הרגלי תזונה וחיים בריאים יותר.
סובל מבעיות עיכול ומחפש טיפול טבעי? פנה עכשיו!